فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ۳۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در استان گلستان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٥٤ درصد رشد داشته است.

کشف انواع مواد محترقه در استان

به گزارش گلستان24؛سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: از همکاری اصحاب رسانه استان گلستان در حسن نظر  و همکاری در حوزه اطلاع‌‌رساتی در یک‌سال گذشته با مجموعه نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم.

‌وی تصریح کرد: استان گلستان جزء استان‌های شاخص از نظر تنوع قومیت و اقلیم‌ها است و حوادث تلخ و شیرین زیادی را در سال ١٣٩٦ شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ‌ادامه داد: اصحاب رسانه در تولید امنیت و در حفظ امنیت یار و همکار بی‌بدیل ما بوده و هستند و سهم قابل توجهی از توانمندی‌های نیروی انتظامی مرهون تلاش شما در آگاهی‌سازی ،  خود مراقبتی و اطلاع‌رسانی بوده است.

‌جاویدان یادآور شد: به دنبال این هستیم که در آینده نقش رسانه‌ها را در تولید امنیت پررنگ‌تر و تقویت کنیم و امنیت در جمهوری اسلامی بر پای مشارکت مردم است و اعتقاد داریم که نباید همه موضوعات را در حوزه امنیت از نیروی انتظامی درخواست کرد.

‌وی تاکید کرد: مشی اصلی نیروی انتظامی خدمت صادقانه به مردم است و آگاهانه و با عشق به مسئولیت این وظیفه را پذیرفته‌ایم و بر خود وظیفه می‌دانیم یار مهربان برای مردم و شمشیر برنده در برابر افرادی که به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت مردم هستند، باشیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و ‌افزود : تاکنون در حوزه رسانه ملی اقدامات خوبی انجام شده و در سال‌های گذشته بر اساس فرهنگ‌سازی در خسارت‌ها شاهد کاهش آمار بودیم.

جاویدان افزود:‌ ما شریک فرهنگ مردم هستیم اما فرهنگ باید به گونه‌ای باشد که به اموال عمومی و مردم خسارت نزند و با این رویکرد با مردم همکاری می‌کنیم و امید داریم در چهارشنبه آخر سال شاهد خسارت‌ نباشیم.

وی با بیان اینکه با افرادی که خط قرمزها را کنار و بستر اخلال را فراهم کنند برخورد قاطعانه می‌کنیم و هیچ اغماضی در این راستا وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد:  300 هزار عدد انواع مواد محترقه در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٥٤ درصد رشد داشته است.

وی به طرح نووزی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان درگیر طرح نوروزی هستند و بر اساس وظیفه‌مندی دستگاه‌ها وارد عمل شدند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار