مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس:

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی تنها یک تشکل نیست، گفت: این نهاد انقلابی پیش از تشکل بودن یک تفکر برآمده از بطن انقلاب است.

بسیج دانشجویی یک تفکر برآمده از بطن انقلاب است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام  نورمحمدی ظهر امروز در جمع مسوولان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید مطهری دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی یکی از نهادهای انقلابی است که همواره مورد اتکای دانشگاه‌ها در اعتلای فرهنگ بوده است، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی نیز همواره مورد افتخار و مباهات مجموعه مدیران دانشگاه‌ها بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه گنبدکاووس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج دانشجویی دوشادوش یکدیگر و در کنار مدیران و مسوولان دانشگاه برای توسعه علم و فرهنگ تلاش می‌کنند، افزود: بسیج دانشجویی بیشتر از آنکه یک تشکل باشد یک تفکر برآمده از بطن انقلاب و نگاه امام راحل عظیم‌الشان است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بسیجی بودن با کارت ثابت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی همان کسی است که در کنار اقدامات فرهنگی، تفکر، عمل و اخلاص را نیز سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه نمونه بسیجی واقعی «شهید محسن حججی» است که آرامش در دل او موج می‌زند، ادامه داد: آن کسی می‌تواند در اوج پیکار با دشمن و در شرایط سخت اسارت این‌گونه آرام و با اراده باشد که به تفکر بسیجی با تمام وجود ایمان قلبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه قطعا از جدا شدن یکی از دانشجویان بسیجی از دانشگاه به دلیل فارغ‌التحصیلی ناراحت هستیم، گفت: اما بدون تردید از اضافه شدن یکی دیگر از دانشجویان ارزشی و انقلابی به مجموعه خادمان دانشگاه به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی بسیار خرسند هستیم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امیدواریم با کمک هم دانشگاه را به مقصد عالی و آرمان‌های امام راحل برسانیم، تصریح کرد: ما برای همکاری با بسیج دانشجویی و تلاش‌های مشترک برای اعتلای فرهنگ در دانشگاه به طور کامل آماده‌ایم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار