فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان از بسیج به عنوان سد محکم در مقابل نفوذ بیگانگان یاد کرد و گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین و امیدآفرین اما برای دشمنان بیم‌آفرین است.

بسیج سد محکم در برابر نفوذ بیگانگان است

به گزارش گلستان24، سیدعلی مهاجر دقایقی پیش در صبحگاه اقتدارآفرین رزمایش شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در این رزمایش گردان‌‌های نمونه بسیج امام علی (ع)، گردان امام حسین (ع)، گردان بیت‌المقدس، گردان رزمی تبلیغی بسیج طلاب، گردان کوثر و یگان‌های نمونه اقشار و متخصصین در دومین روز رزمایش حضوری باشکوه دارند.
 وی حضور بسیجیان نمونه گردان‌های بیت المقدس و کوثر را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم یاد کرد و افزود: بسیجیان همواره به فرامین مقام معظم رهبری لبیک می‌گوید.
 فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: ما بسیجیان آمده‌ایم بگوئیم مراقب خودمان هستیم تا دچار غرور نشویم، تا از گناه دوری کرده و دچار غفلت نشویم و دچار بی بصیرتی و نشناختن راه نشویم.
 مهاجر با تاکید بر اینکه بسیج هنوز هم لشکر مخلص خداست، تاکید کرد: بسیج امتداد عاشوراست بسیج همان لشکر مخلص خداست که برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.
 وی با اشاره به اینکه دل‌های بسیجیان مملو از عشق به خدا است، گفت: بسیج همواره ثابت کرده که در وسط میدان است امادگی همه جانبه بسیج دشمن را مایوس می‌کند.
 فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه بسیجیان در این رزمایش مقابله به تهدیدات را به نمایش می‌گذارند، ابراز کرد: نخستین روز رزمایش در راستای ماموریت‌های بسیج هفتم اردیبهشت ساعت هشت صبح کلید خورد و بسیجیان تمرینات تاکتیکی کردند.
 مهاجر گفت: شب گذشته گردان‌های نمونه بسیج قبل از اجرای راهپیمایی شبانه همچون رزمندگان و مدافعان حرم وصیتنامه نمادین نوشتند.
 وی بیان کرد: بسیجیان نمونه گردان‌های بیت‌المقدس برای تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای عملیات‌های امداد و نجات، مردمیاری، کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و کنترل اجتماعات در قالب رزمایش تمرین کردند.
انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار