هواشناسی گلستان اعلام کرد که وضعیت جوی استان در روز 29 اسفند مصادف با آغاز سال 97، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و مه صبگاهی پیش بینی می شود.

اعلام وضعیت جوی گلستان درهفته اول تعطیلات

به گزارش گلستان24؛نوربحش داداشی روز دوشنبه در اطلاعیه ای به دستگاههای مختلف استان که نسخه ای از آن به ایرنا گلستان نمایر شد، افزود: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش نسبی دما، در برخی نقاط وزش باد نسبتا شدید و مه صبگاهی است.
وی اضافه کرد: برای یکم فروردین 97 وضعیت جوی گلستان صاف تا قسمتی ابری از شب با وزش باد شدید، افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده و آذرخش (رعدو برق) پیش بینی شده است.
به گفته وی؛ روز دوم فروردین آسمان گلستان ابری گاهی همراه با بارندگی، آذرخش، مه آلود و با وزش شدید باد پیش بینی شده که به تدریج از شب شاهد کاهش ابر و پدیده خواهیم بود.
دادادشی؛ همچنین وضعیت جوی استان در روزهای سوم و چهارم فروردین 97 را صاف تا قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر، وزش باد و مه صبگاهی اعلام کرد.
وی افزود: برای روزهای 5 و 6 فروردین نیز هوایی نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده، وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
به گفته مدیرکل هواشناسی گلستان؛ هوای استان در هفتم فروردین نیز نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
داداشی همچنین اعلام کرد که در صورت هرگونه تغییر در نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی اطلاع رسانی مناسب ظرف روزهای آینده برای آگاهی مسافران و گردشگران از شرایط جوی گلستان انجام می شود.
به گزارش ایرنا استان مرزی و شمالی گلستان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور و نیز برخی کشورهای همسایه است.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی، آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، گلستان این نگارستان اقوام ایران را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران- گرگان- مشهد را انتخاب می کنند، بر رونق گردشگری استان افزوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار