کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان:

کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان از معدوم شدن بیش از یک تن مواد غذایی ناسالم در سطح این استان خبر داد.

تعطیلی 20 مراکز غیربهداشتی در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی متکی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از یک تن مواد غذایی معدومی توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در بحث بهداشت محیط همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی گلستان حدود 106 هزار بازدید از مراکز استان گلستان انجام دادند که از این بازدیدها بیش از یک تن مواد غذایی در سطح استان گلستان معدوم شدند.

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ابراز کرد: از تعداد 106 هزار بازدیدی که از مراکز استان گلستان صورت گرفت تعداد 20 مورد منجر به تعطیلی مراکز غیر بهداشتی شد.

متکی افزود: حدود 251 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند و بیش از یک تن مواد غذایی معدومی توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 47 پایگاه فعال اورژانسی در سطح استان گلستان ایجاد شد تا به مردم شریف استان گلستان خدمات‌رسانی کنند.

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان از 98 دستگاه آمبولانس فعال در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 98 دستگاه آمبولانس در سطح استان گلستان فعال است.

متکی اذعان کرد: در ایام نوروز سال 1397 پنج ایستگاه سلامت و همچنین ستاد دبیرخانه سلامت در سطح استان گلستان فعال هستند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار