مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: مسائل سیاسی را از کار اجرایی خود جدا می دانم با توجه به سابقه کاری بعنوان مدیر آموزگار مدارس روستایی تا سمت های مختلف در اداره کل شناخت کامل از ظرفیت های استان دارم.

مسائل سیاسی را از کار اجرایی خود جدا می دانم

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛ "احسان گوهری راد " که بعنوان پنجمین مدیرکل تاریخ آموزش و پرورش گلستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در گرگان معارفه شد، اظهار کرد: از اعتماد وزیر محترم و حمایت متحدانه  استاندارو نمایندگان  و قدردانی میکنم و سرباز سختکوش متعهد به توسعه استان خواهم بود. امیدوارم مورد حمایت ولی فقیه استان باشم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف نظام انقلاب اسلامی  توسعه و بسط اخلاق  و معنویت است و این امر بدون کمک آموزش و پرورش میسر نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: از زحمات "محمدرضا وطنی" مدیرکل آموزش و پرورش گلستان که در این مدت زحمات زیادی را برای استان کشید، قدردانی میکنم.

وی در ادامه با بیان برنامه های خود، بیان کرد: سابقه مدیر آموزگاری مدارس روستایی تا خدمت در اداره کل را داشتم و باعنایت به  شناختی  که ازفرهنگ،اقلیم  و  روحیات مردم استان بالاخص شناخت پیکره استان دارم با عنایت به خدا و پشتگرمی  و تکیه بر بزرگان آموزش و پرورش استان  و بهره گیری از توانمندی جوانان و بانوان کشتی پرتلاطم آموزش و پرورش  را به سرمنزل مقصود برسانم.

تمرکز مطلق بر انجام صرف به وظیفه کاری با تعاملات افکاری خواهم داشت

گوهری راد اذعان کرد: در برنامه کاری خود مسائل سیاسی را از کار اجرایی خود جدا دانسته و تمرکز مطلق بر انجام صرف به وظیفه کاری با تعاملات افکاری و مشورت خواهم داشت .

وی ادامه داد: معتقد به کلام فاخر، محیط، فاخر و تعامل سازنده با دستگاه های استانی و کشوری بالاخص نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معتقد به ترویج اخلاق و معنویت بوده  و هیچ گروهی را بر گروه دیگر ترجیح نخواهم داد ..

این مقام مسئول یادآورشد: در نزد من جانبرکفان جبهه و جنگ، خانواده شهدا، پیشکسوتان فرهنگعلمان اندیشه ورزانی و اخلاق و معنویت جایگاه ویژه ای دارند.

استقلال ادارات شهرستانی را محترم می شمارم

وی خاطرنشان کرد: آرایش و سبک سازی منطقی آموزش و پرورش در دستور کار م خواهد بود .معتقد به تغییرات اصولی با حفظ کرامت انسان ها،  مخالف حذف و نادیده گرفتن تصمیمات و سیاست ها ی دوستان و بزرگان در گذشته بوده و به دغدغه های قانونی  و دلسوزانه مسئولان ارشد استانی توجه وافر خواهم داشت .

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: برون سپاری  فعالیت ها به همه ادارات مناطق، حل مشکلات ادارات وابسته توجه ویژه خواهم داشت و استقلال قانونی آنها را محترم خواهم شمرد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار