مدیر کل سابق آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان گلستان گفت: جایگاه 26 آموزش و پرورش استان از نظر امکانات یعنی عقب ماندگی استان در این زمینه به مشارکت نمایندگان و وزارت نیازمندیم تا بطور کامل رفع شود.

رتبه 26 گلستان دربرخورداری از امکانات آموزشی/ رقع عقب ماندگی استان با مشارکت نمایندگان و وزارت

به گزارش گلستان 24 ؛ "محمدرضا وطنی" در مراسم معارفه "احسان گوهری" بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان و تودیع خود اظهار کرد: ازهمه کسانی که در طول دوره مدیریت به بنده لطف داشتند، کمال قدردانی را دارم.

 

وی افزود: جایگاه مدیریت بدون در نظر گرفتن خداوند چیزی جز بلا نیست، بنابراین رفتارهای ناشایست به نظام اداری صدمه می زند و باید سلسله مراتب را در مدیریت رعایت شود.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: همواره هدف یک سازمان باید مرکز فعالیت باشد و هماهنگی باسایر سازمان نیز در همین راستا انجام شود.

وی بیان کرد: چیزی که انسان را گرفتار می کند نفس فرد است و یک مدیر نباید الزاماً به دنبال مشکلات در بیرون باشد بلکه باید قلب خود را از بدی ها پاک کند تا به احسن الحال برسد.

وطنی با بیان اینکه در آغاز فعالیتم به رفع مهمترین چالش آموزش و پرورش پرداختم، خاطرنشان کرد: اگر ما معلمان توانمند و رضایتمند می خواهیم باید به آن ها استقلال داده و از آن ها در همه مسائل مشورت بگیریم.

وی  یادآورشد: هدایت دانش آموزان توسط معلمان شکل می گیرد بنابراین باید  در برنامه ریزی ها از مشورت آنها بهره برد لذا به تقویت شورای معلمان در مدارس پرداختیم.

وطنی اذعان کرد: 62 درصد از معلمان ابتدایی استان رشته غیر مربوط با کار خود دارند و باید آموزش های لازم در خصوص توانمندسازی به آن ها داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: 45 درصد از مدارس ما به مقاوم سازی نیاز دارند و باید در بخش تجهیزات و ساختمان کمک خوبی به استان شود.

گفتنی است؛ "محمد رضا وطنی " از آذرماه 92 تاکنون عهده دار مدیرت آموزش و پرورش استان بود.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار