مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استان در 30 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

آغاز المپیاد ورزشی گلستان از 30 فروردین ماه

به گزارش گلستان24؛ بهمن طیبی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران استان در خصوص برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی استان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از المپیاد ورزشی استان 30 فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در 9 رشته بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک، دو و میدانی، تنیس روی میز، کاراته، فوتبال و فوتسال، تکواندو و کشتی برگزار خواهد شد.

طیبی با تاکید بر اینکه تمرکز ما بر رشته‌های المپیکی بوده است، تاکید کرد: سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه تجربه موفق برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی در دوره‌های گذشته نشان داد که این مسابقات تاثیر بالایی را در پویایی و رشد استعدادهای ورزشی استان در دورترین نقاط در استان حتی در نقاط مرزی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: به طور قطع این مسابقات باعث تحرک و پویایی مدیران ورزشی، روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی و حتی مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف خواهد شد.

طیبی بیان کرد: این مسابقات باعث ایجاد رقابت سالم و دیدنی بین شهرستان‌های استان شده است که در دوره گذشته پس از پایان دوره اول تمامی شهرستان‌ها تمرینات و برنامه‌های خود را برای حضور مقتدرانه در دوره دوم آغاز کردند و با پایان یافتن دوره دوم، تمامی شهرستان‌ها برای حضور موفق در دوره سوم شروع به برگزاری تمرینات، کشف استعدادها و تمرینات برنامه‌ریزی شده کرده که این امر باعث تحرک بیش از پیش در بین جامعه ورزش استان می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه اداره‌کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و اجرای مسابقاتی است که بتوان استعدادهای رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های مدال آور را کشف و به تیم‌های ملی و میادین ملی و بین‌المللی معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هیاتی که بتواند ورزشکار و استعداد بیشتری را پرورش داده و به عرصه ملی و بین‌المللی معرفی کند موفق‌تر خواهد بود و به رسالت خود بهتر عمل کرده است.

طیبی در پایان گفت: امیدواریم این دوره از المپیاد ورزشی استان بهتر از دو دوره گذشته برگزار شود و تمام سعی ما در اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان نیز بر این بوده و خواهد بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار