رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: علیرغم توسعه امکانات و تجهیزات درمانی در گلستان اما به دلیل محدودیت‌های اعتباری با استانداردهای لازم فاصله‌داریم.

بیمارستان کردکوی جزو مراکز برجسته گلستان است

بهگزارش گلستان24؛عبدالرضا فاضل، صبح سه شنبه، در بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان کردکوی بابیان اینکه تحولات بسیار خوبی در بحث سلامت و درمان توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفت، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان افزایش داشت.

وی افزود: علیرغم توسعه امکانات و تجهیزات درمانی در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) کردکوی که اتفاق افتاده اما به دلیل محدودیت‌های اعتباری با استانداردهای لازم فاصله‌داریم.

بیمارستان کردکوی جزو مراکز برجسته گلستان است

قائم‌مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بیمارستان کردکوی را به لحاظ شاخص‌های ارزیابی جزو مراکز درمانی برجسته و موفق استان دانست و گفت: این مرکز به‌عنوان ظرفیت درمانی ارزشمند برای استان محسوب می‌شود که سیاست دانشگاه هم تقویت متناسب آن خواهد بود.

 گفتنی است نیازهای تجهیزاتی بیمارستان همچون سی‌تی‌اسکن، پمپ قلب جدید، آندوسکوپی، کمبود پزشک، کادر تخصصی، توسعه و تقویت بخش فوق تخصصی قلب، احداث سالن آموزشی آمفی‌تئاتر، ظرفیت احداث دانشکده داروسازی و غیره از مواردی بود که قرار شد بر اساس اولویت مورد رسیدگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار گیرد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار