استاندار گلستان، برنامه محوری دستگاه های اجرایی را در سال 97 تلاش و اقدام در جهت رشد اقتصادی، رونق تولید، افزایش اشتغال و حمایت از کالای ایرانی بیان کرد.

بیکاری دانش آموختگان یکی از مشکلات استان گلستان است

به گزارش گلستان24؛سید مناف هاشمی در دیدارهای جداگانه با مدیران حوزه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ آموزش و پرورش و دستگاههای فرهنگی که گزارش اقدامات سال 96 خود را بیان کردند، افزود: نامگذاری سال 97 بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی است و این پشتیبانی با حرکت چرخ های اقتصاد، رونق تولید، خرید محصولات داخلی و افزایش اشتغال باید همراهی شود.
وی همچنین با اشاره به دستور ریاست جمهوری مبنی بر استفاده از جوانان و بانوان در مسئولیت ها، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید از جوانان و بانوان توانمند در پست های مدیریتی استفاده نمایند تا این ظرفیت ها به روند توسعه استان شتاب دهد.
از ابتدای سال جاری تاکنون 23 دستگاه اجرایی در دیدار با استاندار گلستان اقدامات سال 96 و پیگیری، تصمیم گیری و جمع بندی برنامه های سال 97 خود را ارائه کرده اند.
استان مرزی و شمالی گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد، مرکز آمار ایران تابستان گذشته نرخ بیکاری در استان را افزون بر 11درصد اعلام کرده ،یکی از مشکلات این استان بیکاری دانش آموختگان است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار