مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بشریت تشنه ظهور حضرت مهدی است، گفت: اقدام وعمل ویژگی منتظران واقعی امام زمان(عج) بوده چراکه با نشستن و دعا کردن اتفاقی نمی‌افتد.

بشریت تشنه ظهور حضرت مهدی(عج) است/اقدام وعمل ویژگی منتظران واقعی

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز امامت ولی عصر (ع) گفت: با شهادت امام حسن عسکری (ع) امامت حضرت ولی عصر (ع) آغاز شده، آغازی که منتظران زیادی را چشم به راه نگه داشته و بشریت به امید ظهورش برای رسیدن به حکومت صالح بشریت لحظه شماری می‌کنند.

 گلستان

وی با اشاره به دوران زندگی امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: دوران زندگی امام حسن عسکری (ع) و پدرشان برای مسلمانان دوران بسیار سخت و طاقت فرسایی بود و مهمترین دلیلش این بود که دشمنان در بیانات ائمه گذشته و پیامبر اکرم (ص) شنیده بودند مهدی موعود از این خاندان متولد خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان می‌دانستند مهدی موعود (عج) به دنبال تشکیل حکومت جهانی خواهد بود و به همین دلیل به خانواده امام حسن عسکری (ع) فشار آوردند و فرزندان پسرتازه متولد شده را کشتند تا از بین آن‌ها امام زمان (عج) متولد نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در روایات تولد امام زمان (عج) را به زمان تولد حضرت موسی (ع) تشبیه می‌کنند، گفت: فرعون دستور داده بود مراقب به دنیا آمدن حضرت موسی (ع) باشند و در صورت تولد نوزاد پسر آن را بکشند، زمان تولد حضرت ولی عصر (عج) هم حاکم وقت چنین دستوری داده بود تا در صورت متولد شدن امام بزرگوار از همان ابتدا تحت نظارت شدید باشند.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: زمان تولد حضرت ولی عصرامام حسن عسکری (ع) تحت کنترل شدید و محاصره بود و از آزادی لازم برخوردار نبود.

وی افزود: حاکم وقت امام حسن عسکری را مجبور به زندگی در یک محیط  نظامی کرده بود وخداوند در چنین شرایطی مهدی موعود را به جهان هدیه داد و همه جهان منتظر طلوع این خورشید پر فروغ است.  

وی با بیان این که شهادت جانسوز امام حسن عسکری (عج) مصادف با آغاز امامت امام زمان (عج) است، ضمن گرامی داشت آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: منتظران حضرت مهدی (عج) باید نسبت به ایشان  شناخت پیدا کنند، وظیفه شناس باشند و زمینه ظهور آن حضرت را مهیا کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گلستان، در رابطه با ویژگی منتظران امام زمان (عج) گفت: یکی از ویژگی بارز منتظران آن حضرت این است که بایستند و اقدام به عمل کنند، با نشستن و دعا کردن اتفاقی نمی‌افتد، وظیفه آنان قیام و ایستادگی است.

مهدی موعود پیام آور صلح و وحدت جهانی

وی با اشاره به اینکه دنیا به سمت ظلم و ستم و جنایت پیش می‌رود، گفت: ما منتظر کسی هستیم که دنیا را به سمت صفا و صمیمیت و صلح پیش خواهد برد، ما به دنبال دنیای آمیخته با همدلی، وحدت و صلح هستیم و یقین داریم مهدی موعود (عج) این امررا برای بشریت به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه امروز بشریت تشنه و منتظر ظهور حضرت ولی عصر (ع) است، افزود: دنیا از خونریزی و قتل عام خسته شده و لحظه شماری می‌کند با حضور حضرت صاحب الزمان جامعه آرام، سالم، متحد و بدون ظلم و ستم را تجربه کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه تصریح کرد: امام زمان (عج) منجی بشریت و مصلح بشریت است و یقین داریم انقلاب اسلامی ما  زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر و بستر ساز حکومت آن حضرت است.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار