کریم علمی :

دبیر ستاد شهر من شهر انتظار گفت : جشن متمرکز نیمه شعبان در گرگان در روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور بهتاش و فهیمه بازیگران سریال پایتخت برگزار می شود .

"شهر من شهر انتظار" ترسیم کننده آرمان شهر مهدوی است / جشن نیمه شعبان گرگان با حضور فهیمه و بهتاش

به گزارش گلستان24؛کریم علمی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و دبیر شهر من شهر انتظار در گفت و گو با گلستان ما اظهار کرد : "شهر من شهر انتظار" ستادی است که با هماهنگی دستگاههای فرهنگی در جهت معرفی شهری که منتظر واقعی اقا باشند ، فعالیتش را آغاز کرده است .

علمی افزود : هماهنگی با هیئت های مذهبی و ایجاد  نشاط در محلات مختلف شهر و برگزاری جشن بزرگ و داشتن شهری پویا عدالت محور ، شهر علم ودانش و شهر مشارکت شهروندان و شهر سالم از جمله اهداف این ستاد است .

وی تصریح کرد : در جشن نیمه شعبان امسال آغازکلنگ زنی پروژه های شهری را داریم که افتتاح آن در ولادت حضرت علی (ع) در انتهای سال می باشد .

معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : در این جشن بزرگ شورای اسلامی شهر گرگان ، شهرداری ،  هئیت های مذهبی ، سازمان تبلیغات اسلامی استان ، اداره ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و هلال احمر مشارکت دارند.

علمی در خصوص مکان برگزاری این جشن گفت : ساعت شروع جشن 17 عصر الی 20 بوده و برای مکان جشن مکاتبه ای با شورای تامین صورت گرفته و انشالله در صورت توافق چهارشنبه بازار را برای این کار در نظر گرفتیم .

وی همچنین گفت : در این جشن از یک خواننده کشوری استفاده خواهد شدضمن اینکه آقای کربلایی زاده کمدی استند آپ و دو بازیگر سریال پایتخت آقای بهتاش و خانم نصرتی در نقش فهیمه نیز مهمان مردم گرگان هستند .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار