مدیر بنیاد توانمندسازی گندم‌کاران ایران گفت: آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مخالفت شدیدی با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم دارد.

"نوبخت" مخالف افزایش قیمت خرید تضمینی گندم است

به گزارش گلستان24؛علیقلی ایمانی ظهر امروز در جلسه کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان گلستان اظهارداشت: امسال سال سختی برای کشاورزان خواهد بود و آنان از وضعیت به وجود آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

وی افزود: دولت اعلام کرده نرخ تورم 10 درصد بوده و از سویی دیگر هم هزینه‌های تولید 20 درصد افزایش پیدا کرده است؛ در چنین شرایطی هنوز دولت تکلیف کشاورزان را مشخص نکرده است.

مدیر بنیاد توانمندسازی گندم‌کاران ایران ادامه داد: مکاتبات زیادی با مجموعه ها و سازمان و وزارتخانه‌های مختلف انجام شده اما آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مخالفت شدیدی با افزایش نرخ خرید تضمینی گندم دارد.

وی اظهار داشت: حرف ما این است دولت در زمان خرید گندم همان قیمت یکهزار و 300 تومان سال قبل را پرداخت کند اما مابه التفاوت آن را چند ماه بعد بدهد.

ایمانی گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد کشاورز با احتساب افزایش هزینه‌های تولید و نرخ 10 درصدی تورم، گندم را با نرخ 910 تومان به دولت می‌فروشد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار