درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن صبح امروز با حضور مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن

به گزارش گلستان24؛ مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن لحظاتی پیش با حضور مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، فرماندار بندرترکمن و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.
سرپرست موسسه تامین درمان بسیجیان استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این درمانگاه در زمینی به مساحت 450 مترمربع و با زیربنای 750 مترمربع با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان خریداری، بازسازی و تجهیز شده که امروز با حضور مدیرعامل تامین درمان بسیجیان کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
بدیل شهرکی افزود: درمانگاه شهدای بندرترکمن که از بخش‌های مختلف اعم از درمانگاه عمومی و تخصصی، داروخانه، دندانپزشکی و اورژانس تشکیل شده به صورت شبانه‌روزی به مردم این شهرستان خدمات ارائه می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درمانگاه تامین درمان بسیجیان در سه شهرستان کلاله، گرگان و کلاله فعال است، بیان کرد: تا پایان سال جاری چهارمین درمانگاه تامین بسیجیان استان در شهرستان آزادشهر افتتاح خواهد شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار