رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان خبر داد:

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان گلستان گفت: آزمون مربیگری درجه 3 کوه پیمایی با حضور 50 ورزشکار از سراسر کشور در گلستان برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون مربیگری درجه 3 کوه پیمایی کشوری در گلستان

به گزارش گلستان24؛ به نقل از طوبی گلستان؛ محمد فلاحی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: آزمون ورودی مربیگری درجه 3 کوه پیمایی کشوری در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان با بیان اینکه این آزمون برای آقایان و بانوان برگزار خواهد شد یادآور شد: آزمون مربیگری کوهپیمایی دو روزه بعد از اعیاد نیمه شعبان پنجشنبه و جمعه هفته جاری( 13 و 14 اردبیهشت) در منطقه توسکستان اجراء می شود. همچنین تعداد شرکت کننده از استان گلستان 15 نفر میباشند که پیش بینی می شود باحضور ورزشکاران از دیگر استانهای کشور میزبان تعداد 50 ورزشکار و کوهنورد در این دوره باشیم . 

فلاحی ضمن بیان اینکه ثبت نام و آیین افتتاح این دوره در ساعت 7 صبح 13 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد تصریح کرد: آزمون هایی که در این مرحله از ورزشکاران اتخاذ می شود در رشته های سنگنوردی (صعود و فرود) ، کوهپیمایی، ابزار شناسی، نقشه خوانی ، قطب نما ، gps ، گره ها ، فن بیان و ... بصورت عملی در فضای کوهستان با حضور مدرسین عالیرتبه فدراسیون کوهنوردی انجام و اختتامیه این مراسم هم غروب جمعه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله تیرماه سال جاری قبول شدگان در این آزمون دوره تکمیلی 6 روزه ای را در گلستان خواهند گذراند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار