مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور گفت: دوهزار و 500 زوج نابارور در کشور از خدمات حمایتی موسسه بهره مند بوده و در فاز نخست اجرای این طرح با پژوهشگاه رویان تهران و پزوهشگاه شهید صدوقی یزد قرارداد بسته شده است.

2500 زوج نابارور زیرپوشش موسسه تامین درمان بسیجیان هستند

به گزارش گلستان24؛ حسین دهقان در حاشیه آئین افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهدای بندرترکمن اظهارکرد: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت اجرایی شده و امسال در مراکز بیشتری توسعه می یابد.
وی اضافه کرد: یکی از سیاست های موسسه بهره مندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار از این خدمات است.
دهقان همچنین ارائه خدمات مددکاری برای افراد بی‌بضاعت، بیماران محروم و بیماران صعب‌العلاج را از دیگر خدمات این موسسه نام برد.
وی ادامه داد: با افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی بندرترکمن تعداد مراکز درمانی در سطح کشور به 46 مرکز رسید که در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بسیجیان و اقشار محروم تلاش دارند.
به گفته وی؛ درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن سومین مرکز درمانی موسسه تامین درمان بسیجیان در استان گلستان است و امسال چهارمین درمانگاه در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد.
وی به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: یکی از افتخارات موسسه تامین درمان بسیجیان استفاده از تجهیزات پزشکی و اداری تولید داخل است.
به گزارش ایرنا ساختمان درمانگاه شهدای بندرترکمن دارای 750 مترمربع زیربنا بوده و در سه طبقه ساخته شده است.
برای ساخت این مرکز درمانی اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال از سوی بنیاد تعاون سازمان بسیج هزینه شده و بیشتر تجهیزات آن از تولیدات داخلی است.
این درمانگاه با 30 نفر پرسنل در بخش های دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص، اورژانس و داروخانه به مراجعان خدمت رسانی می کند.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار