مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه نینوا گفت: شخص شهید مطهری را اگر دستکاری کرده اند شخصیت این شهید را نمی توانند دستکاری و ترور کنند.

شهید مطهری با بینش و باور عمیق از هجمه ها علیه دین وحشت نداشت

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام غفور حاجی نجفی در جمع مربیان صالحین شهرستان گرگان و با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلّم اظهار کرد: تمام بقاء زندگی بشریت بسته به زندگی حضرت بقیت الله الاعظم(عج) است، کسی که به تبعیت از این امام(عج) است خداوند این عَلَم را بر سر او گسترانده است.

مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه نینوا تصریح کرد: خدا رو شاکریم که در جایی زندگی می کنیم که قدر این نعمت بزرگ را در درک می کنیم تا به عنوان سربازی کوچک برای خدمت گذاری به آن حضرت تلاش کنیم.

حاجی نجفی با بیان فضائل شهید مطهری تاکید کرد: شهید مطهری در جایی بیان کرده است که بعد از ۳۰ سال به نوشته هایم مراجعه کرده ام و از نوشته هایم پشیمان نیستم، این نشان از قدرت تفکر این شهید بزرگ است.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) انسانی بود که با هیچ کسی تعارف نداشت در همه ابعاد در مورد شهید مطهری فرمود پاره تنم و حاصل عمرم بوده است. امام در هیچ جایی و در مورد هیچ کسی چنین نفرموده است، حضرت امام او را مبنای فکری انقلاب دانست.

 

شخصیت شهید مطهری قابل ترور نیست

مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه نینوا با بیان این مطلب که از سخنان شهید مطهری حرف دین تبلیغ شده است ابراز کرد: شخص شهید را اگر دستکاری کرده اند شخصیت این شهید را نمی توانند دستکاری کنند. این شهید با ترورش اندیشه ها و افکار نابش پایدار مادنده است.

حجة الاسلام حاجی نجفی در ادامه توصیفات شخیت شهید مطهری خاطر نشان کرد: اثر و روح شهید مطهری همیشه در جای جای این انقلاب شنیده می شود.

وی با بیان دلائل ترور شخصیت این شهید گفت: چرا گروه فرقان این شهید را به عنوان ترور انتخاب کردا اند؟ مبنایی که این شهید داشت گروه فرقان نمی توانسته اند تحمل کنند. گروه فرقان به مانند گروه داعش زمان حال بوده است و می گفتند که مطهری را برای جلوگیری از تبلیغ اسلام ترور کرده اند.

مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه نینوا افزود: این شخصیت محتوای توحیدی را به گونه ای دیگر در دنیا منتشر کرده و تمام وجودش را برای دین گذاشت.

حاجی نجفی تصریح کرد: وقتی می گوییم روز عقیدتی سیاسی یعنی با تمام وجودمان پای این عقیده باید بایستیم و با قدرت از آن دفاع کنیم. شما بسیجیان کسانی هستید که دغدغه دین دارید و مانند شهید مطهری پای انقلاب ایستادگی می کنید تا حتی قطعه قطعه شویم.

درختی تنومندی مانند انقلاب اسلامی هر روزه مستحکم تر می شود

وی یادآور شد: در ایام ۹ دی مردم به طور قاطع نشان داده اند که به هیچ عنوان دشمنان نمی توانند در این انقلاب رخنه کنند و با بهم زدن اوضاع امنیت این انقلاب را زیر سوال ببرند.

مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه سپاه نینوا متذکر شد: به برکت خون شهدا این انقلاب ما ۴۰ ساله شد. دشمنان امروز ما به سطوح آمده اند و هر کاری کرده اند تا انقلاب ما به سن ۴۰ سالگی نرسد، به حمدالله این این درخت انقلاب تنومند شده و چیزی نمی تواند مانع از رشد و نمو آن شود.

شهید مطهری با بینش و باور عمیق از هجمه ها علیه دین وحشت نداشت

حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در جمع مربیان صالحین شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت هفته معلّم اظهار کرد: شهید مطهری در مورد دین دو اعتقاد اصیل و ریشه دار داشت. اول اینکه دین را از خدا می دانست و حق تعالی را ولیّ و حافظ آن می دید که بر حفظ آن توانا بوده و به هیچ وجه مغلوب نمی گردید.

ریاحی تصریح کرد: با توجه به این بینش و باور عمیق بود که دین را شکست ناپذیر می دانست و از هجمه های علیه دین وحشت نداشت و حتی اگر خود را در مقام دفاع ناتوان می دید، یقین داشت که خدا به وسیله دیگران دفاع خواهد کرد و دینش را پیروز خواهد نمود.

نمایندگی ولی فقیه ناحیه گرگان دومین اعتقاد شهید مطهری را دانستن دین حق خواند و متذکر شد: شهید مطهری دین اسلام را دین حق می دانست و یقین داشت که حق ثابت، پایدار، بادوام، برهان پذیر و ماندنی است و پشتوانه دارد و حتی اگر در کوتاه مدت باطل بر آن غلبه یابد و آن را بپوشاند.

ریاحی باطل را نابود شدنی خواند و ابراز کرد: باطل بی ثبات و نابودشدنی است و با گذشت دوره جولانش، فروکش کرده و از بین می رود و حقِ ثابت و پایدار آشکار می گردد و غالب می شود.

وی با بیان اینکه امروزه هم از دشمنان داخلی تهدید می شویم هم خارجی تاکید کرد: مطمئن باشید هیچ گاه دشمنان بر ما پیروز نخواهند شد و در عرصه ای که مشغول پیروی از فرامین مقام معظم رهبری هستیم هیچ گاه نمی توانند به ما ضربه ای بزنند.

در پایان مراسم نیز از مربیان نمونه و رابطین فرهنگی این شهرستان با اهداء هدیه ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار