رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه راه و اندیشه امام خمینی (ره) از بین رفتنی نیست، گفت: هیچ جریانی نمی‌تواند آرمان و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرد.

هیچ جریانی نمی‌تواند آرمان‌های امام خمینی (ره) را از بین ببرد

به گزارش گلستان24؛به نقل از فارس، ایرج رمضانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: راه امام خمینی (ره) زنده و پویاست و اعتقاد ندارم جریانی بخواهد آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را از بین ببرد و یا کمرنگ کند، راه و اندیشه امام خمینی (ره) از بین رفتنی نیست.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: این اداره کل همانند سنوات گذشته از ظرفیت‌های مختلفی که دارد برای برنامه‌های کیفی در راستای تبیین 14 و 15 خرداد استفاده خواهد کرد.

رمضانی با بیان اینکه از ظرفیت شعرا و ادبا در برگزاری عصر شعر با موضوع امام خمینی (ره) و 15 خرداد استفاده می‌کنیم، ابراز کرد: این برنامه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: گروه‌های تئاتر و نمایش با موضوعات تبیین 14 و 15 خرداد در مرکز استان فعالیت خواهند داشت همچنین نسبت به برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع امام خمینی (ره) در گرگان و سایر شهرستان‌ها اهتمام خواهد شد.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از توزیع کتاب با محوریت اندیشه‌های امام راحل در مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: مسابقات خوشنویسی با موضوع تالیفات و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در این ایام تدارک دیده شده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تبیین قیام 15 خرداد استفاده شود، تصریح کرد: یکسری از رسانه‌ها به صورت خودجوش نسبت به تهیه گزارش و تحلیل قیام 15 خرداد و تبیین اندیشه‌های امام راحل مطلب می‌نویسند و در یکسری رسانه‌ها جملاتی از تالیفات امام خمینی (ره) را منتشر می‌کنند.

وی از توزیع ویژه‌نامه‌ای با محوریت 15 خرداد در تیراژ بالا در روز مراسم خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت یکی از رسانه‌های استان نسبت به تهیه ویژه‌نامه 15 خرداد اقدام خواهد شد و این ویژه‌نامه در تیراژ بالا در روز مراسم توزیع خواهد شد.

رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: از ظرفیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی برای فضاسازی مراسم بزرگداشت 14 خرداد و قیام 15 خرداد استفاده خواهیم کرد برای کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده‌های آنان در این ایام نیز برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فارس؛ در این مراسم نمایندگانی از ادارات سپاه گرگان، اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، شورای هیئت‌های مذهبی به ایراد سخن پرداختند، در راستای بزرگداشت 14 و 15 خرداد در تمامی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی  شاخص برنامه‌های ویژه با حضور مبلغان بومی و اعزامی از تهران و قم برگزار می‌شود.

همچنین در راستای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نعمت داشتن امام امت گعده‌های مطالعاتی صحیفه‌خوانی حضرت امام خمینی (ره) و جشن یک‌سالگی این حرکت فرهنگی در پنج نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.

حمایت از برنامه‌های خودجوش اهل سنت در مساجد و حوزه‌های علوم دینی پیرامون بزرگداشت 14 و 15 خرداد از برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور است.

نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع راه امام در 18 حوزه مقاومت و محلات شهری و روستایی انجام می‌شود همچنین از ظرفیت 200 هیئت فعال مذهبی استان در برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد استفاده می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار