نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از عوامل شیوع بدحجابی، رشد اعتیاد و طلاق، گسترش خانه های فساد، اخذ رشوه و اختلاس و امثال آن ضعف بنیه اعتقادی در جامعه است.

ضعف بنیه اعتقادی از عوامل بروز مشکلات فرهنگی در جامعه است

به گزارش گلستان24؛آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در همایش نقش روحانیون در تبیین سبک زندگی اسلامی با حمایت از کالای ایرانی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان در حال برگزاری است اظهار با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: یکی از عوامل شیوع بدحجابی، رشد اعتیاد و طلاق، گسترش خانه های فساد، اخذ رشوه و اختلاس و امثال آن ضعف بنیه اعتقادی در جامعه است.
وی به هجمه ‌رسانه‌های معاند و ضد انقلاب بر علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در برابر این حرکت دشمن فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی جامعه است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان ایستادیم که یکی از عوامل موفقیت در این مهم آگاه‌سازی جامعه است.

حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید شور در جامعه به شعور تبدیل شود، بیان کرد: متاسفانه پس از انقلاب اسلامی فراموش کردیم که باید فرزانمان را با اصول عقاید آشنا کنیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آشنایی جوانان با مسائل دینی و اعتقادی و فرهنگ‌ ناب محمدی(ص) مانع دین‌‌گریزی جوانان می‌شود، اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه‌،‌ آموزش و پرورش و صدا و سیما را از خود دانستیم، از این رو به آموزش مسائل دینی کم توجهی کردیم.
وی با بیان اینکه کودکان باید در سن هشت سالگی در اختیار بسیج قرار گیرند و در این نهاد انقلابی عضو شوند، تصریح کرد: در صورتی که فرزند اهل بسیج باشد اگر تا ساعت ٢٢ شب به خانه بازنگردد والدین با مسجد محل تماس می‌گیرند اما در غیر این صورت باید به کلانتری مراجعه کنند و یا در کوچه و خیابان به سراغش بروند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار