مدیرکل تعاون اجتماعی گلستان خبر داد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون هزار و ۳۰۰ طرح در استان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات روستایی معرفی شد.

پرداخت هزار و ۳۰۰ طرح در استان به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات روستایی

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در نشست با دهیاران و شوراهای روستایی گلستان، هدف از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری را ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در روستاها اظهار کرد: رویکرد دولت توسعه مناطق روستایی است و هدف از اعطای تسهیلات روستایی و عشایری، توزیع پول در روستاها نیست بلکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در روستاها سیاست اصلی دولت است.

وی افزود: دهیاران و شوراها و معتمدین روستاها با معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی و فرهنگی روستاها و ارائه طرح‌های مناسب می‌توانند زمینه رشد و ایجاد فرصت‌های اشتغال را در روستا فراهم آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: بانک‌های عامل مکلف هستند در مدت ۱۴ روز پس از معرفی طرح نسبت به بررسی توجیه اقتصادی، فنی و مالی طرح اعلام‌نظر کنند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۳۰۰ طرح در استان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات روستایی معرفی شده که سهم شهرستان گرگان ۸۳ طرح به ارزش ۲۴ میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اذعان داشت: تاکنون ۱۲۶ طرح روستایی به میزان ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که منجر به اشتغال ۳۱۰ نفر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که طرح‌های روستایی ارسال شده به بانک‌ها تسهیلات خود را دریافت کنند، ۳ هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار