مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی دولت در استان خبر داد.

مرحله چهارم توزیع سبد حمایت غذایی دولت در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24،  امرالله عباسی  در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: اعطای بسته حمایت غذایی به اقشار و خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی از سال 1393 آغاز شده و اکنون مرحله چهارم آن در استان گلستان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم توزیع سبد حمایت غذایی دولت از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: بازه زمانی توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی چهار ماه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: افرادی که استحقاق دریافت این بسته حمایت غذایی را دارند توسط کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی به عنوان مددجویان دائم و موقت اعلام می‎شوند.

عباسی اضافه کرد: افرادی که نام آنها به عنوان سرپرست خانوار در بانک‎های اطلاعاتی قرار دارد در کارت‎های بانکی آنان مبلغ تعیین‎ شده شارژ خواهد شد و می‎توانند با ارائه کارت بانکی (کارت مشمول دریافت یارانه) به یکی از فروشگاه‎های عامل توزیع سبد حمایت غذایی مراجعه کرده و کالاهای حمایتی را به انتخاب خود تهیه کنند.

وی افزود: اعتبار ریالی برای خانوار یک نفره 300 هزار ریال، خانوار دو نفره 600 هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر به ازای هر نفر اضافی 100 هزار ریال تعلق می‎گیرد و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مشمولان دریافت طرح، در صورت داشتن هر گونه مشکل می‎توانند به سازمان مربوطه که زیرپوشش آن هستند، مراجعه کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: لیست فروشگاه‎های عامل توزیع مرحله چهارم سبد حمایت غذایی دولت در سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به آدرس http://golestan.mcls.gov.ir ذکر شده است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار