رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آزادشهر در شرق استان گلستان از اجرای طرح نشاط اجتماعی ویژه تعطیلات تابستان در بوستان مرکزی این شهر خبر داد.

اجرای طرح نشاط اجتماعی ویژه تابستان در آزادشهر

به گزارش گلستان24؛محمد رزاقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح در قالب جنگ شادی و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در بوستان شهر آزادشهر واقع در خیابان موسوم به گرگان، برگزار می شود.
وی افزود: طرح نشاط اجتماعی با همکاری برخی ادارات و نهادهای آزادشهر از جمله 'ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرمانداری' برگزار می شود.
رزاقی اضافه کرد: در این طرح فرهنگی که از شب گذشته آغاز شده و تا 31 شهریور امسال ادامه دارد، گروه های مختلف فرهنگی و هنری هر شب و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا تا ساعت 23 به اجرای برنامه برای شهروندان و مسافران تابستانی می پردازند.
وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری، برنامه های دیگری مانند برپایی ایستگاه بازی کودکان، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و نیز برخی شیرینی های محلی، راه اندازی رادیو و سینما تفرجگاه، ایستگاه صلواتی و توزیع بروشورهای تبلیغاتی حاوی مکان های تفریحی و گردشگری شهرستان پیش بینی شده است.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 94 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار