با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین سری از احکام بازنشستگی پیش از موعد روستاییان و عشایر گلستان اهدا شد.

بیش از هزار نفر نفر گلستانی مشمول دریافت مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری فوت هستند

به گزارش گلستان24؛علی ربیعی صبح پنج شنبه در نخستین سفر کاری خود در دولت دوازدهم به گلستان، احکام بازنشستگی و از کارافتادگی ۶ نفر از بیمه شدگان روستایی و عشایری گلستان در روستای محمدآباد گرگان اهدا کرد.

افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی در علی آبادکتول و نشست با کارگران و کارفرمایان برنامه بعدی علی ربیعی در سفر یک روزه به گلستان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در گلستان ۴۵ هزار نفر با پرداخت حدود ۲۰ هزار تومان از خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برخوردار هستند.

دانیال پولادوند افزود: عمر بیمه اجتناعی روستاییان و عشایر ۱۳ سال است و هنوز به بازنشستگی (۱۵ سال) نرسیده اند اما هم اکنون ۳۶۵ نفر در استات شمول دریافت مستمری پیش از موعد هستند.

وی با بیان این که در نخستین سری حکم بازنشستگی پش از موعد ۲۳۵ گلستانی صادر شده است، گفت: بازنشستگان گلستانی با توجه به پرداخت حق بیمه پرداختی، ماهانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان تصریح کرد: در مجموع هزار و ۲۹۰ نفر گلستانی مشمول دریافت مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری فوت هستند.

پولادوند خاطرنشان کرد: هم اکنون در گلستان ۹۴۴ نفر مستمری فوت، ۱۱۱ نفر از کار افتادگی و ۲۳۵ نفر مستمری بازنشستگی دریافت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار