رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی گلستان:

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خواستار بهره گیری از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا شد.

فارغ التحصیلان کشاورزی برای نظارت بر خرید تضمینی استفاده شوند

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین عابدی  اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان در ۲۲ رشته بالغ‌بر هشت هزار و ۳۰۰ نفر عضو دارد که تمام فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری رشته کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اشتغال فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی، افزود: تا کنون مجوز برای ۴۳۲ واحد فروشگاه سم در گلستان داده شد که هریک از این فروشگاه ها می توانند برای دو نفر اشتغال زایی کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: در خصوص صدور مجوز سایر بخش ها اکنون کارشناسان در سطح استان در رشته های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: برخی از اشتغال ها در قالب برون سپاری مشغول به فعالیت هستند که اگر کارها به درستی انجام شود تعداد اشتغال با رشد مواجه خواهد شد.

عابدی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد واحدهای تولیدی در سطح استان هستیم، اظهار کرد: با انجام این کار می توان هم برای فارغ التحصیلان و هم برای سازمان درآمد زایی کنیم.

وی افزود: امسال در حوزه اشتغالزایی توانستیم ۱۱۶ نفر از فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی را به عنوان ناظران خرید گندم به کار گیری کنیم که امید است این اتفاق در خرید محصولاتی همچون کلزا، سویا و سایر محصولات هم اتفاق افتد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار