معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استعفاء خود را تقدیم استاندار گلستان کرده ام.

استعفاء کرده ام

به گزارش گلستان 24 ؛ علی اصغر طهماسبی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پنجمین نشست هم اندیشی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان گلستان گفت: برای جلوگیری از اقدامات خراب کارانه گروه‌های معاند و تکفیری که در آماده باش بودیم شرایط را برای ترک مسئولیت مناسب ندیده و با تاخیر سه روزه استعفاء دادم.

وی ادامه داد: از عملکرد گذشته خود پشیمان نبوده و نیستم چراکه آن چه انجام داده ام طبق قانون و شرع بوده است.

طهماسبی به موضوعات مطرح شده در فضای مجازی و تلاش نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای ابقاء واکنش نشان داد و گفت: سه روز پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان استعفاء خود را تقدیم استاندار کرده ام.

وی با رد هرگونه تلاش برای ابقاء در پست سازمانی گفت: زمانی که وزیر اطلاعات در گلستان حضور داشته اند نامه‌ای از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به ایشان داده شده بود که قبل از رفتن وزیر اطلاعات این نانه را تحویل گرفته ام و تا دو هفته بعد از آن هم استاندار از تحویل نشدن نامه به وزیر اطلاعات مطلع نبود.

وی از این اقدامات به عنوان کار‌های نانوشته برای تامین امنیت و آسایش مردم در استان یاد کرد و گفت: در این شرایط همه جریان‌های سیاسی باید در کنار هم باشیم تا مشکلات را کم کنیم چرا که خالی کردن دل مردم به مصلحت نظام و مردم نیست.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار