رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان، از پذیرش دانشجو در دوره‎های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‎ای ناپیوسته خبر داد.

پذیرش دانشجو در دوره‎های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‎ای ناپیوسته

به گزارش گلستان 24 ؛  امیر احمد دهقان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ما  اظهار کرد:  علاقمندان به تحصیل در رشته‎های دوره‎های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‎ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع عملی‎کاربردی تا 23 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت‎نام برای رشته‎های دوره‎های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‎ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه از 16 بهمن آغاز شده  است.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان ادامه داد: متقاضیان در این دوره تا 30 بهمن باید دارای  مدرک کاردانی باشند و هر داوطلب می‎تواند یکی از کد رشته‎های محل‎های مراکز مورد علاقه خود را براساس لیستی که سازمان سنجش کشور منتشر کرده انتخاب کنند.

دهقان یادآور شد:  با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست میهمانی در سامانه آموزشی دانشگاه (هم آوا) برای نیم­سال دوم سال تحصیلی 98-97 از تاریخ 21 بهمن تا 28 بهمن اقدام کنند.

وی گفت:  برای بهره­‌مندی دانشجویان دارای شرایط برای دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مبلغ 5 میلیون ریال بابت هر نیم‎سال، لازم است درخواست وام شهریه خود را از طریق پورتال دانشجویی به آدرس WWW.Swf.ir   ثبت کنند.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان  تاکید کرد: همچنین طرح بخشودگی 50 تا 100 درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار قرار گرفته و این طرح از 14 بهمن ماه تا 30 بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار