در جریان سفر یک روزه فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی به استان گلستان تعداد 643 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 292 میلیارد ریال در شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 1292 میلیارد ریال پروژه در گرگان با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش گلستان 24 ؛ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی امروز در شهر سرخنکلاته گرگان با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی انجام می‌گیرد در این سفر قرار است 137 پروژه عمرانی و 506 پروژه اقتصادی با اعتبار یک‌هزار و 292 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شود.

از 137 پروژه عمرانی تعداد ۱۱۶ پروژه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود و تعداد ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

از مهمترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح؛ سالن ورزشی وزنه برداری در گرگان، سالن ورزشی کفشگیری، امیرآباد و معصوم‌آباد، سالن ورزشی کانون طه، تصفیه‌خانه و جمع‌آوری آب‌های سطحی و برق رسانی به شهرک‌های صنعتی گرگان خواهد بود.

همچنین کانال انتقال آب کشاورزی و مرمت قنوات، افتتاح مدرسه خیرساز، ساختمان مرکزی دانشگاه گلستان، آب‌نمای صخره‌ای ناهارخوران، طرح هادی روستایی، تامین آب شرب روستایی و احیاء بافت تاریخی تکایا و سرچشمه با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی به بهره‌برداری می‌رسد.

از مهمترین پروژه‌های اقتصادی که با حضور دژپسند قرار است به بهره‌برداری برسد افتتاح کارخانه خوراک آماده دام و طیور، افتتاح بخش اقامتی پذیرایی، روغن‌کشی و فرآوری زیتون، بسته‌بندی شوریجات و ترشیجات، بسته‌بندی خشکبار، گلخانه سبزی و سیفی است.

همچنین آغاز عملیات اجرایی دو اقامتگاه، دو هتل، یک نیروگاه هفت مگاواتی و یک پروژه گردشگری در سفر یک روزه وزیر اقتصاد و امور دارایی به گلستان انجام خواهد گرفت.

از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی به استان گلستان دیدار با نماینده ولی‌فقیه، هم‌اندیشی با نخبگان، اقتصاددانان و اساتید دانشگاهی، جلسه هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و تجار است در پایان این سفر دژپسند در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار