با حضور جمعی از مسئولان آیین رونمایی از هشت جلد کتاب «مهدی رامتین» برگزار شد.

آیین رونمایی از ۸ جلد کتاب «مهدی رامتین» برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان آیین رونمایی از هشت جلد کتاب «مهدی رامتین» برگزار شد.

این نویسنده گرگانی متولد ۱۳۶۵ بوده و این کتب را با همکاری فاطمه سلامتی، سپیده و سمیه رضایی به نگارش درآورده است.

این کتب شامل «اهمیت کمیته های حسابرسی»، «نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان»، «نقش منابع انسانی در مدیریت سازمان»، «نکاتی مفید برای محیط کار»، «نقش منابع انسانی بر چابکی سازمان»، «نقش دوران بلوغ در زندگی را بدانیم، «زبان بدن» و یک کتاب هم در زمینه اجتماعی است.

در ابتدای مراسم «علی برزمینی» سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان اظهار کرد: کتاب به افزایش عمق دانش کمک می کند کاری که فضای مجازی از انجام آن عاجز است.

وی افزود: فضای مجازی به اندازه اقیانوس پهنا دارد اما عمق آن کمتر از یک بند انگشت است.

برزمینی با بیان این که اگر بخواهیم معضل اجتماعی کاهش یابد، باید به کتاب متوسل شویم، تصریح کرد: رونمایی از هشت جلد کتاب در حوزه اجتماعی کار بسیار دشواری بوده و این عمل شایسته تقدیر است.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم غفلتی که در سنوات گذشته در حوزه اجتماعی داشتیم را جبران نکنیم آینده روشنی در انتظار ما نخواهد بود.

همچنین مهدی رامتین در حاشیه مراسم رونمایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت جلد کتاب در دو مقوله اجتماعی و مدیریتی تألیف شده است.

وی افزود: هر جلد کتاب تألیف شده بالای ۲۰۰ صفحه است و سه تن از بانوان گلستانی با من در نگارش این کتاب ها همکاری داشتند.

رامتین با بیان این که برای تألیف این کتاب ها ۶ سال زمان صرف شد، اضافه کرد: دو جلد از این کتاب ها که در زمینه آسیب های اجتماعی است به صورت گسترده با همکاری دستگاه های اجرایی چاپ خواهد شد.

وی با بیان این که هدف من از تألیف کتب ترویج کتاب و کتابخوانی است، گفت: یکی دیگر از اهداف نشان دادن این بود که جوانان استان می توانند گام های بزرگی بردارند و رونمایی از هشت جلد کتاب کار بی سابقه ای بود که اتفاق افتاد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار