ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: موج جدیدی از ورود مسافران نوروزی به استان گلستان در بازدیدهای میدانی ستاد اجرایی خدمات سفر مشاهده شد.

موج جدید ورود مسافران نوروزی به استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛  مهدی اکبری ظهر امروز در حاشیه نشست دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در ارزیابی میدانی ستادهای اجرایی، کمپ‌های استقبال و نوروزگاهی شهرستان‌های شرق استان، شاهد ترافیک ورود مسافران نوروزی به استان گلستان از سوی استان خراسان رضوی بودیم.

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور  در گلستان  ادامه داد: با روند رو به بهبود وضعیت جوی و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی، تغییر مقصد مسافرین نوروزی و افزایش حجم خودروهای ورودی به استان در شریان‌های مواصلاتی استان قابل ملاحظه است.

اکبری تاکید کرد: در هشتمین روز، ۳۵ هزار و ۱۲۸ خودرو از چهار محور اصلی وارد استان گلستان شدند و براساس گزارش‌های دوربین‌های نظارتی و تردد شمار در این روز، در مجموعه  ۶ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۶۹ خودرو وارد استان گلستان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در ورودی گلوگاه به گرگان به گزارش شده و از ۲۵ اسفند تا هشتمین روز سال، بیشترین تردد در محور علی‌آبادکتول به گرگان در روز گذشته و با ۴۰ هزار و ۳۱۱ خودرو به ثبت رسیده است.

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در گلستان   تاکید کرد: همچنین افزایش ۱۰ درصدی ورود گردشگران از مرز اینچه‌برون به استان ثبت شده است.

 

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار