ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خبر داد

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: موج جدیدی از ورود مسافران نوروزی به استان گلستان در بازدیدهای میدانی ستاد اجرایی خدمات سفر مشاهده شد.

موج جدید ورود مسافران نوروزی به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری گلستان 24؛به نقل از خبرگزاری فارس ،مهدی اکبری ظهر امروز در حاشیه نشست دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در ارزیابی میدانی ستادهای اجرایی، کمپ‌های استقبال و نوروزگاهی شهرستان‌های شرق استان، شاهد ترافیک ورود مسافران نوروزی به استان گلستان از سوی استان خراسان رضوی بودیم.

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور  در گلستان  ادامه داد: با روند رو به بهبود وضعیت جوی و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی، تغییر مقصد مسافرین نوروزی و افزایش حجم خودروهای ورودی به استان در شریان‌های مواصلاتی استان قابل ملاحظه است.

اکبری تاکید کرد: در هشتمین روز، ۳۵ هزار و ۱۲۸ خودرو از چهار محور اصلی وارد استان گلستان شدند و براساس گزارش‌های دوربین‌های نظارتی و تردد شمار در این روز، در مجموعه  ۶ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۶۹ خودرو وارد استان گلستان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در ورودی گلوگاه به گرگان به گزارش شده و از ۲۵ اسفند تا هشتمین روز سال، بیشترین تردد در محور علی‌آبادکتول به گرگان در روز گذشته و با ۴۰ هزار و ۳۱۱ خودرو به ثبت رسیده است.

ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در گلستان   تاکید کرد: همچنین افزایش ۱۰ درصدی ورود گردشگران از مرز اینچه‌برون به استان ثبت شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار