نباید تحمیل سلیقه ها باعث شود تا فردی غیر متخصص و تنها بر اساس ضوابط پای کار بیاید.

مجمع نمایندگان برای مردم سیل زده هم جلسه بگیرند/انتخاب استاندار وظیفه ذاتی وزارت کشور است

به گزارش گلستان24؛بیش از یکی ماه از سیل در استان گلستان می گذرد و مردم مناطق سیل زده همچنان با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کنند و نیازمند کمک های بیشتر جهت رسیدن به شرایط مطلوب هستند.

اگر از انصاف نگذریم نیروهای نظامی و جهادی از روز اول سیل در کنار مردم بوده اند و با تمام امکانات در حال کمک به مردم سیل زده هستند، ولی نیاز است تا جهت کمک به مردم حمایت های بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی صورت بگیرد.

مجمع نمایندگان استان گلستان می توانند از وزرای کشور در خصوص نحوه کمک رسانی و حمایت های ویژه توزیح بخواهند و آنها را مجاب به حضور در استان و کمک رسانی در حوزه های مختلف به صورت سریع و مداوم  بکنند.

ولی همانگونه که مردم در رسانه های دیدند تنها چند نماینده در روز های اول سیل آن هم به صورت کت وشلواری از مناطق سیل زده دیدن کردند وبا توجه به نزدیکی انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی شعار هایی هم در بین مردم سر داده اند.

بعد از فروکش کردن سیل نیاز بود تا نمایندگان با حضور در بین مردم و حتی جلسه گذاشتن در مناطق سیل زده،نیاز سنجی کرده و برای رفع زودتر مشکلات مردم در مجلس و حتی در وزرات خانه های کشور جلسه برگزار کنند.

اما اینطور که پیدا است انتخاب استاندار مطلوب، مهمتر از مشکلات مردم است،چراکه مجمع نمایندگان استان گلستان این روز ها در حال نامه نویسی و جلسه گذاشتن برای انتخاب گزینه های خود هستند که این مسئله با توجه به مشکلات شدید مردم در مناطق سیل زده قابل توجیه نیست.

باید گذاشت که وزارت کشور به صورت مستقل در خصوص انتخاب استانداری گلستان تصمیم گیری کند ونباید سلایق شخصی در انتخاب استاندار دخیل باشد، چرا که اینگونه کار ها ناهماهنگی هایی را در بین دستگاه های به وجود می آورد که ممکن است برای استان مضر باشد.

نمایندگان مجلس خوب است تا در کنار مردم باشند و همانگونه که از نامشان پیدا است نمایندگی مردم را بکنند، و در حال حاضر رفع مشکلات مربوط به سیل و رفع مشکلات اقتصادی توسط دولت از خواسته های اکثریت مردم استان گلستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار