دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان این که امنیت پایدار نقطه قوت استان است، گفت: گلستان از نبود صنایع بزرگ رنج می برد.

گلستان از نداشتن صنایع بزرگ رنج میبرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ شهرام کوسه غراوی، شامگاه سه شنبه به مناسبت ۱۶ آذر سالروز تأسیس استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان ما با توجه به جدا شدن از مازندران توسعه متوازن را طی نکرده است و در بخش شرق استان آن توسعه‌ای که لازم بود، اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: همه نمایندگان تلاش‌های زیادی را انجام دادند و اتفاقاتی خوبی در این مدت شکل گرفته، ولی کافی نیست.

کوسه غراوی ادامه داد: محور توسعه استان در حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعتی انجام شده اما استان از نبود صنایع بزرگ رنج می‌برد.

وی گفت: پروژه های بزرگی همچون راه آهن گرگان- مشهد آرزوی ۴۰ ساله مردم ما است ولی هنوز اجرایی نشده است.

کوسه غراوی بیان کرد: البته نقاط قوت زیادی همچون امنیت پایدار در گلستان وجود دارد که در هیچ کجای کشور با توجه به تنوع اقوام وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رویکرد استاندار هم در بودجه محوری و عمل محوری توانسته در مدیران دستگاه های اجرایی تأثیرگذار باشد و همه نمایندگان هم برای توسعه استان تلاش وافر می کنند.

کوسه غراوی گفت: اولویت پیش رو ما اقتصاد است و طرح های کلان همچون منطقه آزاد اینچه برون را دنبال می کنیم، این لایحه سه بار در مجلس مطرح شد اما در مجلس دهم مصوب شد هرچند که شورای نگهبان به ان آیراداتی گرفته اما به زودی مشکلات آن برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار