جاویدان از شناسایی و زمین‎گیر شدن اعضای باند سارقان مسلح مغازه‎‎های سطح استان گلستان خبر داد.

شناسایی اعضای باند سارقان مسلح مغازه‎‎های سطح استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ باند سارقان مسلح که عمدتاً از مغازه‎های سطح استان گلستان سرقت می‎کردند با اقدامات اطلاعاتی، مراقبتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان علی‎آبادکتول متلاشی شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک ماه تعقیب و مراقبت برای دستگیری این سارقین انجام شد که در نهایت اعضای این باند شناسایی و زمین‎گیر شدند.

 

«سردار علی‎اکبر جاویدان» افزود: اعضای باند پنج نفر هستند که سردسته باند از اراذل و اوباش سابقه‎دار است که سابقه فرار از زندان را داشته و همچنین چندین فقره محکومیت به دلیل ارتکاب جرایم خشن دارد.

 

وی بیان کرد: همکاران ما اشراف خوبی نسبت به این حوزه داشتند و نسبت به دستگیری این افراد به صورت حرفه‎ای اقدام کردند.

 

جاویدان گفت: عمده سرقت این باند از شرق استان گلستان بوده و اموالی به ارزش 5 میلیارد ریال از متهمان کشف شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ابراز داشت: همچنین دو دستگاه وسیله نقیله و یک قبضه اسلحه شکاری از اعضای این باند کشف شده است و این سارقین به 25 فقره سرقت مغازه و اماکن اعتراف کردند.

 

وی ادامه داد: ارزش ریالی که از سوی مال‎باختگان اعلام شده بالغ بر یک میلیارد تومان بوده که نصف آن اموال کشف شده و متهمان به نیمی دیگر از آن نیز اعتراف کردند که در حال شناسایی مالخرهای مربوط به این پرونده هستیم.

 

جاویدان با تأکید بر اینکه استان گلستان هیچ‎گاه محل امنی برای خودنمایی اراذل و اوباش و سارقان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون همیشه با مشارکت و همراهی مردم امنیتی که شایسته گلستان است در استان ایجاد شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار