فرمانده کل سپاه نینوای گلستان:

فرمانده کل سپاه نینوای گلستان گفت: پیام سیدالشهدا و عاشورا این است که در مکتب شیعه بن بست وجود ندارد و امروز وظیفه و راه ما، مقاومت و ایستادگی با همین منطق انقلابی است.

وظیفه امروز ما در مقابل دشمنان، مقاومت و ایستادگی با منطق انقلابی است

 گزارش گلستان۲۴؛ سردار معروفی در نشست سیاسی با موضوع فتح خرمشهر که در جمع طلاب و اساتید در مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه س گرگان برگزار شد، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف بزرگ هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه نقطه عطف بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی به حضور شرق و غرب در مقابل ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ جهانی سرد که اردوگاه شرق به رهبری شوروی سابق و اردوگاه غرب به رهبری  ایالات متحده آمریکا در جنگ با جمهوری اسلامی متحد شدند.

فرمانده کل سپاه نینوای استان گلستان با بیان این که وجود تفکر لیبرال در یک سال اول جنگ موجب پایمال شدن روحیه مقاومت، قداست و عزت ایران شد، تصریح کرد: حاکم شدن تفکر انقلابی و ارزش های اسلامی به رهبری امام از سال دوم به بعد، پیروزی خرمشهر و پیروزی مقاومت در مقابل استکبار و به دست آوردن عزت و ایستادگی را به همراه داشت.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فرمانده جبهه حق در هشت سال دفاع مقدس همه پیروزی ها را از آن خدا می دانست، تاکید کرد: اگر دست در دستان خدا باشد عزت از آن خداست و اگر همه شر بخواهند کسی را ذلیل کنند و خدا نخواهد، به خواست خدا آن شخص عزیز می شود و مصداق آن امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری مد ظله العالی هستند.

وی با بیان اینکه پیام سیدالشهدا و عاشورا این است که در مکتب شیعه بن بست وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه و راه ما، مقاومت و ایستادگی با همین منطق انقلابی است.

فرمانده کل سپاه نینوای گلستان به عوامل پیروزی فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: در تمام صحنه های دفاع مقدس و این نظام اسلامی، ایمان عملی به ذات اقدس الهی و توکل به قدرت الهی و باور داشتن به سنت الهی که تخلف ناپذیر است و باور به این که یاری خدا در ضمن یاری کردن خدا نهفته است، از عوامل پیروزی و سربلندی بود.

معروفی، رهبری و مدیریت ولایت فقیه را از مؤلفه های اصلی پیروزی دفاع مقدس دانست و افزود: باور داشتیم که فرمان امام رحمه الله علیه، فرمان امام زمان و قرآن و خداست و خلاف حکم رهبری و ولایت عمل کردن، عمل به حرام الهی است.

وی افزود: برای انقلاب اسلامی هزاران خروجی مثبت داریم اما اگر فقط یک خروجی برای انقلاب تعریف کنیم، آن خروجی ولایت و رهبری است که با آن برد کردیم و پیروز شدیم.

فرمانده کل سپاه نینوای گلستان در راستای صدور تفکر انقلاب اسلامی توضیح داد: صدور تفکر انقلاب اسلامی به جنوب و حزب الله لبنان، به مقاومت و یمن باعث پیروزی و راه نجات مسلمین در مقابل  مستکبرین شده است.

معروفی به حضور طلاب و روحانیون در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: حضور پر شور طلاب و روحانیون با روحیه و تفکر جهادی انقلابی در حادثه سیل باعث وفاق و همدلی ملی و مذهبی درسطح جامعه و استان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار