مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

گوهی راد گفت: استان گلستان جزو معدود استان های کشور است که مشکلی ندارد و کمترین مشکل را در بخش های مختلف و آسیب های اجتماعی دارد.

آموزش و پرورش گلستان کمترین مشکل را در آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش گلستان۲۴؛ «احسان گوهری راد» امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد) در نشست صمیمی مسئولان قضایی استان گلستان با جمعی از فرهنگیان شهرستان گرگان گفت: ۳۵۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۷۰ مدرسه مشغول تحصیل هستند و ۲۱ هزار معلم رسمی، پیمانی، حق التدریسی در ۱۴ شهرستان فعالیت می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: آموزش و پرورش به عنوان بهترین محل جهت فعالیت های مختلف است که می توان از آن استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد: استان گلستان جزو معدود استان های کشور است که مشکلی ندارد و کمترین مشکل را در بخش های مختلف و آسیب های اجتماعی دارد.

 

گوهری راد با اشاره به سند تحول بنیادین به عنوان سند تحول آموزش و پرورش، گفت: این سند به نوعی ریل گذاری برای آینده شده که تمامی مسائل و موانع در ۶ ساعت مختلف در آن دیده شده است.

 

وی با بیان اینکه باید با سایر قوا مشارکت پذیر باشیم، افزود: ارتباط بیشتر با جوانان و نوجوانان و پاسخ به مطالبه گری جوانان از دغدغه های آموزش و پرورش است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز با دانش آموزان سی سال قبل تفاوت دارند و باید پاسخ آنها را اغنا کنیم.

 

وی اظهار داشت: حضور قضات در مدارس در پاسخگویی به سوالات دانش آموزان کمک کرده است و توانستیم در بخش هایی از این ارتباطات دانش آموزی استفاده کنیم.

 

گوهری راد گفت: بسیاری از دعاوی علیه برخی از فرهنگیان بر اثر نا آگاهی همکاران اتفاق افتاده است و اگر این اطلاع رسانی اتفاق بیفتد این چنین مشکلاتی پیش نمی آید.

 

وی تاکید کرد: این نوع جلسات در شهرستان ها هم برگزار شود تا آگاهی رسانی به همکاران را داشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: همکاری خوبی با دادگستری داریم و در بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی تمام نیاز و پیگیری های ما این است که اجازه ندهیم آسیب ها وارد مدارس شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار