معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توسعه گلستان با رسانه های پویا هموار می شود.

توسعه گلستان با رسانه های پویا هموار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در دیدار با جلال خوشچهره سردبیرکل استان های همشهری، محسن افشاری، معاون امور استان های این موسسه و ستاره حجتی سرپرست همشهری در استان گلستان اظهارکرد: بی شک توسعه استان نیازمند مطبوعات و رسانه های پویا و فعال است.

چراغعلی با بیان ضرورت حضور رسانه ها در یکی از حساس ترین سال های ۴۰ سال اخیر برای کشور و انقلاب اسلامی ادامه داد: گلستان همواره حامی رسانه ها بوده است و خواهد بود.

وی با بررسی مشکلات مالی و چالش های یک سال اخیر در این روزنامه گفت: برای رفع مشکلات روزنامه همشهری در گلستان راه حل های اجرایی بررسی و اجرایی خواهد شد.

چراغعلی با بیان اینکه در سال رونق تولید همچنان محوریت اشتغال از اولویت هاست، ادامه داد: اشتغال در حوزه فرهنگ هم یکی از زمینه های مورد توجه ماست و امیدواریم با تعامل سازنده هم به ارتقای فرهنگی استان کمک کنیم و هم مقوم ثبات شغلی اصحاب رسانه، مطبوعات و فرهنگ باشیم.

گفتنی است ویژه نامه روزنامه همشهری بیش از سه ماه پیاپی است که تنها در قالب نسخه های مجازی منتشر می شود و شروع دوباره فعالیت و امکان انتشار دوباره به صورت کاغذی برای بار دیگر، مهم ترین موضوع نشست مذکور بود.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار