واکنش عضو هیات مدیره خانه مطبوعات به ستاره حجتی :

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان نسبت به سخنان اخیر برخی افراد از جمله خبرنگار همشهری در نشست های خبری علیه خانه مطبوعات واکنش نشان داد .

 لحن شما در مورد همکارانتان درست نیست / رفتار شما باعث انتقادات زیادی در قشر رسانه شده است

به گزارش گلستان 24 ؛علی اصغر سلیمانی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات خطاب به ستاره حجتی خبرنگار همشهری که در نشست خبری استاندار مطالبی را علیه برخی مطبوعات و خانه مطبوعات گفته بود ؛ واکنش نشان داد.

سلیمانی گفت : لحن شما در مورد همکارانتان درست نیست، برای چندمین بار است که در نشست های خبری چنین مطالبی می گویید ، فکر می کنید همشهری استاندار هستید ، به همین خاطر هر چی می خواهی می توانی بیان کنی.

وی ادامه داد : مگر جز اینست که مطالبات حوزه رسانه را باید صنف مرتبط یعنی خانه مطبوعات پیگیری کند ، اینکه برخی دوستان در جلسات چنین مسائلی را بیان می کنند بخاطر دفاع از کیان خبرنگاران است وگرنه کسی دنبال مسائل شخصی نیست .

 عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان خاطرنشان کرد : متاسفانه هر بار یکی از اعضا هیات مدیره در حمایت از خبرنگاران از این قشر زحمتکش دفاع کرده اند یکی مثل شما در مقام مواجهه برآمده و سعی در ایجاد شکاف و تفرقه در بین خبرنگاران استان دارید ، بهتر است دست از این کارها بردارید ، ما مثل شما طبق ادعای خودتان ماهی سه میلیون تومان حقوق نمی گیریم که غم و غصه نداشته باشیم .

سلیمانی اذعان کرد : در تمام جلسات برخورد بد شما با رسانه های مکتوب و مجازی استان باعث اعتراض برخی همکاران ما شده که مراتب این اعتراضات به ما منتقل شده است .

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار