قوانلو گفت: برای اخذ تسهیلات کم بهره هنوز نتوانستیم مصوبه هیئت وزیران را برای واحدهای خسارت دیده بگیریم و مکاتبه‎ای اخیر انجام شده و بیان کردیم که بحث خسارت واحدهای صنعتی و تجاری پس از گذشته سه ما تعیین و تکلیف شود.

هیئت دولت خسارت واحدهای صنعتی ناشی از سیل را تعیین و تکلیف کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسینقلی قوانلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به آخرین وضعیت واحدهای صنعتی خسارت دیده اشاره کرد و گفت: در راستای امهال تسهیلات مکاتبه‎ای به تمامی بانک‎های عامل انجام شده که نسبت به معوقات واحد‎های خسارت دیده اقدامی انجام ندهند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: برای اخذ تسهیلات کم بهره هنوز نتوانستیم مصوبه هیئت وزیران را برای واحدهای خسارت دیده بگیریم و مکاتبه‎ای اخیر انجام شده و بیان کردیم که بحث خسارت واحدهای صنعتی و تجاری پس از گذشته سه ماه تعیین و تکلیف شود.

 

قوانلو افزود: دولت اگر بنا ندارد به واحدهای خسارت دیده از سیل تسهیلات پرداخت کند عنوان کند و از این بلاتکلیفی این واحدها خارج شوند.

 

وی گفت: تمام خسارت‎ها در سامانه وارد شده و تمام این خسارت‎ها دقیقا با بازرسی‎ها ارزیابی شده است.

 

رئیس سازمان صمت گلستان تاکید کرد: در حال حاضر واحدهای صنعتی استان تسهیلات جدیدی دریافت نکردند و تسهیلات قبلی این واحدهای خسارت دیده از سیل نیز امهال شده است.

 

قوانلو گفت: نزدیک به 100 واحد خسارت دیده در سیل داشتیم و بر اساس مصوبه دولت 50 درصد این واحدها از پرداخت مالیات معاف هستند و معافیت این واحدها بر اساس عملکرد سال ۹۷ است.

 

وی بیان کرد: 244 مییلیارد تومان واحدهای صنعتی استان از سیل خسارت دیده است و درخواست داشتیم که این واحدها از تسهیلات ارزان قیمت بر اساس مصوبه دولت استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار