رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از طرح بزرگ اشتغالزایی برای دانشجویان این دانشگاه در راستای اشتغال حین تحصیل و بعد از فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان خبر داد.

طرح بزرگ اشتغالزایی برای دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گرگان، درباره طرح اشتغالزایی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: دانشجویان تمام رشته‌ها به‌ویژه رشته کشاورزی می‌توانند بخشی از شهریه خود را از محل درآمد در گلخانه فرهیختگان این دانشگاه  پرداخت کنند.

وی گفت: در طرح اشتغالزایی گلخانه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، دانشجویان رشته کشاورزی همزمان با تحصیل و گذراندن بعضی از واحدهای درسی  می‌توانند همزمان با فراگرفتن آموزش‌های لازم در گلخانه  فرهیختگان درآمد ماهانه داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: دانشجویان سایر رشته‌ها  با توجه به اینکه  فضا در گلخانه برای آموزش آنان مهیاست، می‌توانند بعد از آموزش‌های لازم و داشتن قطعه زمینی کوچک یا باغچه در منازل بدون دغدغه فروش گل،  باغچه خود را تبدیل به گلخانه کنند و از این محل درآمد کسب کنند.

طاهری افزود: با توجه به سفر اخیر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به گرگان و دستور وی مبنی بر  مهارتی‌شدن آموزش رشته‌های کشاورزی با هدف اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در استان گلستان شرایط لازم برای عملیاتی‌شدن این ایده در حال انجام است.

به گزارش آنا، شهرک گلخانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در حال ساخت بوده و تاکنون بیش از نیمی از این زمین زیر پوشش شبکه گلخانه‌ای قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار