فرماندار گرگان گفت: امسال ۱۸.۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی گلستان معادل ۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به گرگان تخصیص داده شده است.

سهم ۸۵ میلیارد تومانی گرگان از محل اعتبارات تملک دارایی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گرگان که به بررسی توزیع اعتبارات تملک دارایی اختصاص داشت، اظهارکرد: سهم بودجه شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی های استان در سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان بود که تنها ۲۷.۱ درصد آن تخصیص یافته است.

حمیدی با بیان این که امسال ۱۸.۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی استان به گرگان تخصیص داده شده، گفت: اعتبار سال جاری گرگان ۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که براساس شاخصه های سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و شاخصه های شورای برنامه ریزی توسعه استان سرفصل ها و پروژه ها تعیین شده است.

وی با اشاره به این که ۲۵۸ پروژه تعریف شده است، ادامه داد: جلسات مختلف با مدیران دستگاه های اجرایی گذاشته شده و با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه هایی را مشخص کردیم.

فرماندار گرگان اظهارکرد: بیشترین اعتبارات در حوزه محرومیت زدایی است و ادارات جهاد، بنیاد مسکن و آب و فاضلاب روستایی شهرستان با ۱۸.۸۵ درصد، ۱۱.۹۲ درصد و ۸.۸۱ درصد بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

حمیدی با اشاره به این که سعی خواهد شد پروژه هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسند، تصریح کرد: همچنین از شروع پروژه های جدید پرهیز شده و تنها پروژه هایی که ضرورت دارد آغاز خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: مطمئناً با این مقدار اعتبار نمی توانیم دغدغه های همه مدیران را برآورده کنیم.

وی عنوان کرد: بودجه برخی از ادارات کل به دلیل این که اعتبارات استانی دارند کمتر شده و از محل دیگری جبران خواهد شد.

حمیدی تأکید کرد: تمام سعی ما بر این است که بیشترین تخصیص را داشته باشیم و پروژه های اثرگذار را زودتر به بهره برداری برسانیم.

/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار