طیبی گفت: ۱۸۰ نفر در مرحله بعدی آزمون آتش نشانی پذیرفته و از این تعداد با برگزاری آزمون عملی ۶۰ نفر انتخاب می‎شوند.

برگزاری آزمون استخدامی آتش‎نشانی در استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «طیبه خلیلی» امروز(شنبه 19 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز (جمعه 18 مرداد) آزمون آتش‎نشانی‎ها در استان برگزار شد و 2 هزار و 661 نفر در این آزمون شرکت کردند و مجری این آزمون جهاد دانشگاهی بود.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: از مجموع کل متقاضیان 2 هزار و 331 نفر در استان گلستان و رشته‎های آتش‎نشانی را انتخاب کردند و 30 نفر نیز در استان سایر استان‎ها را انتخاب کردند و  از این میان دو نفر خانم از حوزه گنبد کاووس و علی‎آباد کتول برای کارشناسان آتش‎نشانی برای خارج از استان ثبت‎نام کردند.

 

خلیلی گفت: زمان نتیجه آزمون را اعلام نکردند ولی تقریبا یک ماه پس از آزمون سه برابر ظرفیت را پذیرش می‎کنیم و برای آنها آزمون عملی برگزار می‎شود.

 

وی افزود: 180 نفر در مرحله بعدی آزمون آتش نشانی پذیرفته می‎شوند و از این تعداد با برگزاری آزمون عملی 60 نفر انتخاب می‎شوند.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تاکید کرد: جلسه کمیته استانی آزمون با حضور مدیرکل حراست، شهردار مرکز استان و معاون عمرانی استاندار گلستان برگزار شد و غراوی معاون استاندار به بحث قرنطینه سوالات تاکید داشتند و ملاحظات و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار