نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت الله نورمفیدی گفت: امروز کشور ایران جزو مستقل‌ترین کشورهای دنیا است و تحت هیچ سلطه ای قرار ندارد و به هیچ کشوری وابسته نیست.

ایران به هیچ کشوری وابسته نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» امروز (شنبه ۱۳ مهر) در صبحگاه نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: نیروی انتظامی در جهت خواسته خدای متعال حرکت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: امروز کشور ایران جزو مستقل‌ترین کشورهای دنیا است و این مهم نکته بسیار مهمی به شمار می رود، ایران تحت هیچ سلطه ای قرار ندارد و به هیچ کشوری وابسته نیست.

 


وی افزود: کشورهایی مثل عربستان با چه ذلتی زندگی می کنند، باید هرچه می توانیم اقتدار خود را روز به روز بیشتر کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: در کشور از نظر اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستیم ولی توانستیم بر اساس گزارش یونیدو ۴۰ پله رشد در ۱۶ ساله گذشته در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

 


آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه از نظر اطلاعاتی به جایگاه مقتدری در دنیا دست یافتیم، تاکید کرد: چند روز پیش دشمنان نظام به دنبال ترور سردار سلیمانی بودند و می خواستند حسینیه ای در کرمان که سردار سلیمانی سنت الهی خود را انجام می داد منفجر کنند و سردار قاسم سلیمامی را به شهادت برسانند ولی نیروهای اطلاعاتی این توطئه را کشف و خنثی کردند.

 


وی گفت: ایران در منطقه به یک جایگاهی رسیده که دشمنان به وحشت افتاده است، در روزهای گذشته بیان شد که حمله پهپادهای انصار الله یمن کار ایران بود و این در حالی بود که نیروهای زمینی انصار الله توانستند مناطق جنوبی عربستان را تصرف کنند و این مهم ادعای واهی آنها نشان می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: ایران اسلامی از اقتدار خوبی برخوردار است، این اقتدار بر اساس دستورات دینی ما است و باید کاری کنیم دشمنان بترسند که علیه ایران اسلامی اقدامی کنند.

 

وی افزود: نیروهای مسلح یکی از جلوه های اقتدار ایران است، امنیت نیروی انتظامی از کوچه ها تا مرز ادامه دارد و به شکل های مختلف این نیروهای خدوم فعالیت می کند‌.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار