رئیس شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

آقا ملایی با تائید بر وجود اختلاف نظر و مرتبط بودن آن با عدم برگزاری این جلسات ابراز امیدواری کرد که جلسه بعدی شورای اسلامی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

ارتباط تعطیلی شورای اسلامی شهر گرگان با اختلاف نظر اعضا

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حمیدرضا آقاملایی» در گفت‎وگو با شهروندان گرگانی از طریق صدای  گرگان در خصوص تعطیلی سه جلسه اخیر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شورای شهر سعی بر این دارد که وظایفی که به آن محول شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تائید بر وجود اختلاف نظر و مرتبط بودن آن با عدم برگزاری این جلسات افزود: اختلاف نظرها در همه جا وجود دارد به ویژه در جامعه شورایی و این اختلاف نظر منجر به پیشرفت امور می شود.

 

آقاملایی یادآور شد: عدم تشکیل جلسات به این دلیل است که در شوراها دو سوم اعضای باید حضور داشته باشند تا رسمیت پیدا کند و در شورای مرکز استان که پرجمعیت ترین شهر شمال و شمال شرق ایران به شمار می رود و  9 نفر عضو دارد باید 6 نفر از اعضا حضور پیدا کند.

 

وی بیان کرد: دلایل مختلف پیش آمده که برخی از اعضا نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند، در سه هفته گذشته یک جلسه تشکیل شد چند نفر از اعضا به دلیل آنکه شب رحلت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بود و مراسم سوگواری داشتند عذرخواهی کرده و جلسه را ترک کردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: دو جلسه نیز در این هفته و هفته قبل تشکیل نشد و قول می دهم که جلسه بعدی تشکیل شود و از اعضای شورای شهر درخواست دارم برای رسیدگی به امور در این جلسه حضور یابند و لوایح مهمی در این جلسه خواهیم داشت.

 

آقاملایی متذکر شد: شورای اسلامی به آرامی در حال بهره مندی از ثمره خود است و پل روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج الله تعالی) ان شاء الله در این ماه و یا ماه آینده افتتاح می شود.

 

وی افزود: کلنگ شهر بازی در آذر ماه به زمین خواهد خورد و پروژه بزرگ چهارشنبه بازار در سکوت خبری کلنگ زده شد و امسال سال مهمی برای شورا به شمار می رود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: امیداریم جلسه بعدی تشکیل شود، در صورت عدم برگزاری جلسه هیچ یک از اعضای شورای شهر حذف نمی شوند، چنانچه یک عضو 6 جلسه متوالی و یا 12 جلسه متناوب حضور نداشته و غیبت غیر موجه داشته باشد قانون اجازه می دهد خلع عضویت شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار