رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان گفت: از ابتدای بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان تا کنون ۳۶ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان توزیع و ۱۲۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۲۴ هزار و یکصد مالک خسارت‌دیده پرداخت شده است.

۱۲۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۲۴۱۰۰ خانوار سیل‌زده گلستانی پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ داوود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: روند ساخت و سازها در مناطق سیل‌زده استان گلستان با شتاب خوبی در حال اجراست و تا کنون نیز حدود یکهزار واحدمسکونی تخریبی، احداث و تحویل متقاضیان شده است.

وی با یادآوری تخریب 7 هزار و 707 واحدمسکونی روستایی و شهری استان در مناطق سیل‌زده و رانشی گفت: تلاش بنیاد مسکن بر تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان تا پایان امسال است.

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان ادامه داد: از این تعداد عملیات ساخت 6 هزار و 653 واحدمسکونی آغاز شده و بیش از یکهزار و 900 واحد نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. همانطور که قول دادیم تلاش می‌کنیم تا پایان آبان‌ماه، 2 هزار واحد مسکونی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر 5 هزار و 429 واحدمسکونی در مرحله اجرای فونداسیون، 4 هزار و 477 واحد در مرحله اسکلت‌زنی و 2 هزار و 916 واحد نیز در مرحله اجرای سقف قرار دارد.

خسروی خاطرنشان کرد: از ابتدای بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان تا کنون 36 هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان توزیع و 122 میلیارد تومان کمک بلاعوض به 24 هزار و یکصد مالک خسارت‌دیده پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعمیر 14 هزار و 24 واحد خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده استان نیز با اعتبار بیش از 185 میلیارد تومان به پایان رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار