فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه شیعه و سنی در پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهم و بزرگی دارند، گفت: وحدت اقوام و مذاهب در استان می‌تواند الگویی برای امت اسلامی باشد.

فرمانده سپاه گلستان: همه اقوام و مذاهب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی شامگاه دوشنبه در یادواره 1200 شهید بسیجی استان گلستان اظهار داشت: پیشینه استان گلستان فارغ از قومیت و مذهب نشان دهنده فهم و اراده بزرگ این مردم است. با اینکه قومیت‌ها و مذاهب مختلفی در این استان سکونت دارند اما کمترین اختلافی بین آنان نیست و در کنار سختی‌ها و مشکلات یار و یاور همدیگر هستند.

وی با بیان اینکه وحدت اقوام و مذاهب در استان گلستان زبانزد است، افزود: به کوری چشم بدخواهان وحدت موجود در استان الگویی برای امت اسلامی است. این مردم با حفظ برادری و برابری در کنار هم زندگی می‌کنند و در پیشبرد اهداف و سربلندی انقلاب اسلامی نقش دارند.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به همدلی مردم از هر قوم و مذهب در جریان سیل ابتدای امسال خاطرنشان کرد: ما حس نوع دوستی، همگرایی و همفکری این مردم را در سیل امسال دیدیم و مردم حتی از مناطق مختلف کشور از هر قشری برای کمک به مردم نجیب استان گلستان آمده بودند.

سردار معروفی بیان کرد: علت اصلی برگزاری یادواره‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است که عامل مصونیت انقلاب اسلامی است و ما با برگزاری این یادواره‌های شهدا زندگی خود را به برکت شهدا گره می‌زنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار