فرماندار کردکوی:

قدمنان با اشاره به مخالفت محیط زیست برای برق رسانی به روستای گردشگری جهان نما گفت: این روستای توریستی با ۴۰۰ خانوار از نعمت برق محروم است.

روستای گردشگری «جهان نما» کردکوی از نعمت برق محروم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «هادی حق شناس» روز(چهارشنبه ۶ آذر) در هفتمین جلسه شورای اداری کردکوی که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کردکوی نیز از آسیب و خسارات ناشی از سیل ابتدای سیال جاری در استان بی نصیب نماند و بخشی از زیرساخت ها، اراضی کشاورزی و منازل مسکونی مردم این شهرستان دچار خسارت شد.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: هفته آینده ۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده کردکوی افتتاح می شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت لایروبی رودخانه ها افزود: بخشی از رودخانه قره سو لایروبی شد اما بخشی دیگر از آن شامل پنج کیلومتر نیاز به لایروبی دارد که با انجام آن مشکلات رودخانه قره سو کمتر خواهد شد.

 

قدمنان بر ضرورت سه بانده کردن جاده قدیم کردکوی - گرگان تأکید کرد و یادآور شد: 24 روستای کردکوی برای تردد در مسیر کردکوی - گرگان از این جاده استفاده می کنند و اگر این جاده سه بانده شود بسیاری از مشکلات آن حل خواهد شد.

 

فرماندار کردکوی با بیان اینکه روستای جهان نما به عنوان یک روستای هدف گردشگری از نعمت برق محروم است، افزود: در حالی که 400 خانوار در این روستا سکونت دارند و به کار کشاورزی و باغداری مشغول هستند و بسیاری از گردشگران از این دهکده توریستی بازدید می کنند هنوز به این روستا برق رسانی نشده و محیط زیست نیز با برق رسانی آن مخالفت می کند.

 

وی به مرمت و تعمیر بخشی از ساختمان فرمانداری کردکوی اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته بخشی از قسمت های ساختمان فرمانداری مرمت شد اما یک موضوعی از مرمت ساختمان فرمانداری باقی مانده که برای سالن اجتماعات فرمانداری کردکوی به ۱۰۰ صندلی احتیاج داریم و از جناب استاندار درخواست می کنیم ۱۰۰ صندلی در اختیار ما بگذارند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار