با شعار کتاب هدیه ماندگار ؛

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با شعار کتاب هدیه ماندگار در گلستان افتتاح شد و در روز نخست به گفته رئیس اداره فرهنگی ارشاد گلستان 96 میلیون تومان بن به فروش رفت.

سوت قطار سیزدهمین نمایشگاه کتاب گلستان به صدا درآمد / فروش 96 میلیون تومان بن در روز نخست

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت :  نمایشگاه کتاب گلستان بزرگترین رویداد فرهنگی استان بوده چراکه جمع زیادی از ناشران با جدیدترین کتاب های خود و با موضوعات مختلف در این نمایشگاه حضور دارند ، شعار نمایشگاه امسال  «کتاب هدیه ماندگار»  بوده و امیدواریم بتوانیم این شعار راعملی کنیم.

کشمیری افزود : با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرداری گرگان ۱۰  دستگاه اتوبوس برای رفاه حال دوست داران فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تسهیل در رفت و آمد ویژه این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است که در نوبت صبح و عصر خدمت رسانی خواهند کرد.

وی تاکید کرد : همچنین برای رفاه شهروندان گلستانی ۷ باجه بانک برای دریافت بن کارت نمایشگاه پیش بینی شده است تا ازدحام کمتری را در سال جاری شاهد باشیم.
مدیر کل ارشاد گلستان خاطرنشان ساخت :  سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان دایر است و علاقه مندان می توانند در ایام مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش ۹۶میلیون و ۳۰۰هزار تومانی بن کارت در نخستین روز از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان خبر داد.

فرشته آل نبی اظهار کرد : 800 میلیون تومان بن برای این دوره از نمایشگاه تخصیص داده شده است که دوستداران کتاب می توانند ۲۰ درصد تخفیف را از طریق دریافت بن کارت از بانک عامل و ۱۰ درصد دیگر را از غرفه ها  دریافت کنند  و در نهایت کتاب های مورد نظر خود را با ۳۰ درصد تخفیف، خریداری کنند.

آل نبی، افزود: حداکثر میزان بنی که بانک عامل در اختیار مردم قرار می دهد تا دیپلم ۱۰۰ هزار تومان و از فوق دیپلم به بالاتر ۱۵۰ هزار تومان است.

وی اضافه کرد : در این دوره از نمایشگاه بیش از ۵۰۰ ناشر  با ۷۳۹۷۰ عنوان کتاب به ارزش تقریبی ۵ میلیارد تومان  حضور دارند و علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز می توانند در ایام مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار