مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به اینکه ۹ دی سیلی بود که هرچه در مسیر به عنوان زباله بود با خود برد، گفت: ۹ دی حماسه ای بود که تمامی شرارت ها و سرمایه گذاری دشمن را به نابودی کشاند.

۹ دی تمامی شرارت های دشمن را به نابودی کشاند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه ملت ایران است، در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن و به بیراه کشاندن مردم توسط دشمنان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: 9 دی حماسه ای دیگر بود که توسط مردم ایران خلق شد و مشتی محکم بر دهان دشمنان این انقلاب کوبانده شد. در این روز مردم نشان دادند تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی مردم ایران ثابت کردند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب خود هستند، گفت: در سال 88 دشمن با آتش زدن خیمه عزاداری، پایگاه های بسیج، مسجد و حمله کردن به نیروهای متدین، فتنه ای دیگر به راه انداخت و سعی کرد با شعارهای انحرافی به ارزش های جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کند که با ایستادگی مردم مواجه شد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به اینکه 9 دی سیلی بود که هرچه در مسیر به عنوان زباله بود با خود برد، یادآورشد: 9 دی حماسه ای بود که تمام شرارت ها و سرمایه گذاری دشمن را به نابودی کشاند. این روز پیام روشن و شفافی برای همه جهانیان خصوصا استکبار به همراه داشت.

 

وی اظهار کرد: اگر نسبت به نتایج انتخابات اعتراضی وجود داشت باید از مسیر قانونی پیگیری می کردند نه اینکه آشوب برپا کنند و با آتش زدن و تخریب کردن امنیت جامعه را به خطر اندازند چراکه این کار باعث ضربه زدن به اصل نظام شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآورشد: آنچه را که مخالفان و معاندان در فتنه 88 آغاز کرده بودند مردم با خلق حماسه 9 دی به آن پایان دادند و اعلام کردند که برای حفظ آرمان های انقلاب، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار