فرماندار گرگان گفت: جهت نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت ها با همکاری اداره صمت و دستگاههای متولی نظارت گشت های نامحسوس افزایش می یابد.

تشدید نظارت بر بازار گرگان با گشت های نامحسوس

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی، در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گرگان اظهارکرد: از این پس در جهت نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت ها با همکاری اداره صمت و دستگاههای متولی گشت های نامحسوس تشدید می یابد.

وی افزود: اصناف نقش اساسی در کنترل بازار را دارد و با توجه به وجود ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی زیرمجموعه ۵۷ اتحادیه نیاز است اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برنامه ریزی مدونی را با همکاری سایر دستگاه ها در راستای کنترل بازارداشته باشند.

حمیدی با اشاره به آمارهای اداره کل تعزیرات حکومتی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری در بخش رسیدگی به تخلفات وارده به تعزیرات حکومتی هزار و ۸۹۳ پرونده ارسال شد و هزار و ۸۹۱ پرونده مختومه که میزان جریمه هم ۵۶ میلیارد ریال بوده است که عمده تخلفات هم عدم درج قیمت بر روی کالا بوده است.

فرماندارگرگان یادآور شد: از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون ثبات قیمتی در سطح بازار با پیگیری های اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان را شاهد هستیم که نیاز است پیگیری ها ادامه یابد.

حمیدی گفت: نظارت بر همه واحدهای خدماتی از دیگر دغدغه های مردم است که باید با اولویت بر این واحدها نظارت مستمر صورت گیرد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار