همزمان با شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، تعدادی از مسوولان استان گلستان در پیام‌های جداگانه‌ شهادت این مجاهد راستین نظام را تبریک و تسلیت گفته و جنایت آمریکا در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم را محکوم کردند.

پیام تسلیت مسوولان گلستان در سوگ شهادت سردار سلیمانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده انتظامی گلستان در پیامی گفت : خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

رییس کل دادگستری گلستان هم در پیام خود نوشت: سردار شهید قاسم سلیمانی سالیان زیادی از عمر با برکت خود را صرف مبارزه به تروریسم و استکبار در جهان و منطقه کرد و امروز نیز به دست تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پیام هادی هاشمیان آمده است: شهادت این سردار بزرگ، جبهه مقاومت و دوستداران این نظام و انقلاب را قوی تر خواهد کرد و بی تردید ریشه های ظلم ، استکبار و تروریسم را در منطقه خواهد سوزاند.

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم در پیامی نوشت: شهادت سردار دل ها ،بزرگ مرد این مرز پرگهر، جهادگر بی همتا ،اسطوره مقاومت، مالک اشتر زمان گوارای وجودش و تسلیت بر امتی که سرادارانی چو او را در دامن خود پروراندند و تعزیت بر رهبر فرزانه انقلاب که چون خورشید، وجودش روشنی بخش راه و گام ما است.

اداره کل میراث فرهنگی، صنادع دستی و گردشگری گلستان هم در پیام خود آورده است: آنچه شهید حاج قاسم سلیمانی را در دل مردم انقلابی ایران اسلامی عزیزتر کرده است. روحیه اخلاص، فداکاری و الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود که نامی بلند از ایشان همواره در یادها به یادگار خواهد گذاشت و تلاش‌های خالصانه، هوشمندانه و هدفمند ایشان که همراه با دشمن ستیزی، معرفت و عقلانیت و حرکت پر قدرت به جلو برای تعالی هویت انقلابی، تحکیم اقتدار و کار جهادی، الگویی ماندگار برای همه بویژه نسل جوان کشور شد.

سیدجواد قدس علوی مدیرکل شیلات گلستان هم در پیام خود گفت: اگرچه شهادت این مجاهد فی سبیل الله موجبات تاثر همگان را فراهم کرد اما در سایه عنایات حضرت حق و تدابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی مسیر مقاومت در برابر شیاطین بزرگ همچنان تداوم دارد.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در پیام خود نوشت: شهادت سردار مجاهد حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست جنایت‌کاران متجاوز به منطقه و عراق، گرچه او را به مقصد مطلوب خود که شهادت در راه خدا و خدمت به خلق بود رساند، ولی همه دوستداران فضیلت و مجاهدت و رهایی مستضعفان آزاده‌ را داغدار کرد.

در پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان هم آمده است: عملیات تروریستی به شهادت رساندن سردار سلیمانی بار دیگر ذات پلید دشمنان را نمایان و ثابت کرد که بزرگترین تروریست عالم، آمریکاست. 

ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان هم در پیامی نوشت: آمریکای جنایتکار با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان و همرزمان آن مجاهد نستوه، به گمان باطل خویش در صدد متوقف ساختن نهضت مقاومت اسلامی بوده اما غافل از ریشه دار بودن اندیشه ملتی است که تاسی به سیره سیدالشهدا(ع) دارند و در آن شهادت "افتخار" محسوب می شود.

مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در پیامی گفت: سردار شهید سلیمانی نمونه ای ارزشمند برای یاران رهبر معظم انقلاب، امت آزادیخواه ومبارز جهان اسلام بود که بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم کرد.

ابوطالب قزل سفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هم در پیامی نوشت : خانواده بزرگ منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ایالات متحده آمریکا، شهادت غیرقابل جبران سردار حاج قاسم سلیمانی را به همه آزادگان جهان و ملت سرافراز ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب، و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان هم ضمن تبریک و تسلیت شهادت پر افتخار سردار حاج قاسم سلیمانی و محکومیت شدید این اقدام تروریستی توسط آمریکای جهانخوار، اعلام کردند که پرچم مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی هرگز بر زمین نخواهد افتاد.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور هم در بیانیه ای نوشت: سردار قاسم سلیمانی شخصیت و چهره ای شناخته شده و بزرگ نه تنها در ایران، بلکه خاورمیانه و عرصه های جهانی و بین المللی بود و بار دیگر آمریکای جنایتکار فرزندی دیگر از ایران بزرگ اسلامی و از رهروان راستین امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت را در عملیاتی ناجوانمردانه به شهادت رساند.

سازمان بسیج رسانه گلستان نیز در پیامی اظهار داشت : معتقدیم در زمانی‌که همه رسانه های داخلی وخارجی، فرماندهی مجاهدانه و تیزبینانه محور مقاومت را ثبت و درج نموده اند، شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز بار دیگر اصحاب رسانه را واداشت تا با افتخار هر چه تمام تر آرمان مالک اشتر حضرت سیدعلی را به شایستگی بازتاب دهند تا باز هم پیام جهاد و شهادت طلبی، اردوگاه کفار، مشرکین و منافقین را به لرزه در آورده و به خواست خداوند متعال ویران نماید.

در متن پیام مدیرکل اوقاف گلستان هم آمده است: خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در پیامی نوشت: دولت خبیث آمریکا با این اقدام ننگین و ناجوانمردانه، بار دیگر چهره شیطانی خود را به جهانیان نشان داد و کارنامه جنایت خود را تیره تر نمود . قطعا این اقدام ددمنشانه و هولناک رژیم زیاده خواه آمریکا بی پاسخ نمانده و راه پر افتخار ایثار و مقاومت، از خیل عشاق شهادت و سربازان اسلام خالی نخواهد ماند.

ارسال سیل پیام‌ها و بیانیه‌های شخصیت ها و مسوولان گلستان در محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی ادامه دارد.

روز گذشته هم نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان با صدور بیانیه مشترک ضمن محکوم کردن ترور سردار سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس اعلام کردند که خون شهیدان به برقراری امنیت کشور و منطقه و وحدت ملت‌های مسلمان و مردم شریف ایران منجر خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار